doctoral thesis
Komunikacija odnosa s javnošću – Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi

Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Doctoral studies

Cite this document

Lesinger, G. (2016). Komunikacija odnosa s javnošću – Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi (Doctoral thesis). Osjek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:530627

Lesinger, Gordana. "Komunikacija odnosa s javnošću – Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:530627

Lesinger, Gordana. "Komunikacija odnosa s javnošću – Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:530627

Lesinger, G. (2016). 'Komunikacija odnosa s javnošću – Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi', Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:530627

Lesinger G. Komunikacija odnosa s javnošću – Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi [Doctoral thesis]. Osjek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek; 2016 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:530627

G. Lesinger, "Komunikacija odnosa s javnošću – Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi", Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Osjek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:530627

Please login to the repository to save this object to your list.