@mastersthesis{aukos:1833, author = {{Pustički, Martina}}, title = {{PRIMJENA MUZIKOTERAPIJE KOD ADOLESCENATA S DEPRESIVNIM POREMEĆAJIMA}}, } @mastersthesis{aukos:1918, author = {{Papafava, Jakša}}, title = {{DRUŠTVENE MREŽEU PROMOCIJI GLAZBENIH SADRŽAJA NA PRAKTIČNIM PRIMJERIMA/ FANTAZIJA ZA BRAČ}}, } @mastersthesis{aukos:1949, author = {{Hrenić, Jurica}}, title = {{Krik divlje djevojke- skladba za simfonijski orkestar}}, } @mastersthesis{aukos:1828, author = {{Lončar, Davor}}, title = {{Primjena elemenata muzikoterapije kod adolescenata s problemima i poremećajima u ponašanju}}, } @mastersthesis{aukos:1969, author = {{Senčić, Luka}}, title = {{Završni koncert/ Digitalizacija glazbene umjetnosti i kulture}}, } @mastersthesis{aukos:1951, author = {{Šneperger, Karlo}}, title = {{Osobni marketing i razvoj osobnog brenda u glazbenoj industriji/ Završni koncert}}, } @mastersthesis{aukos:1849, author = {{Kovačević, Sebastijan}}, title = {{Autorska prava u glazbenoj industriji- izazovi i prilike/ koncert prema programu}}, } @mastersthesis{aukos:1854, author = {{Senčić, Luka}}, title = {{Rad s tamburaškim ansamblima na interpretaciji Peer Gynt Suite br. 2 Edvarda Griega}}, } @mastersthesis{aukos:1863, author = {{Jari, Danijela}}, title = {{Rad s tamburaškim ansamblom na interpretaciji Peer Gynt suite br. 1 Edvarda Griega / Koncert prema programu}}, } @mastersthesis{aukos:1458, author = {{Milošević, Dominik}}, title = {{Tamburaška baština Valpovštine}}, } @mastersthesis{unin:6247, author = {{Kiš, Karlo}}, title = {{Moderne mixing i mastering audio tehnike nu metal glazbe}}, } @mastersthesis{aukos:1853, author = {{Brekalo, Matko}}, title = {{"...free with shackels..."}}, } @mastersthesis{aukos:1931, author = {{Dušak, Leonarda}}, title = {{BACHOVA DJELA ZA LUTNJU/ KONCERT PREMA PROGRAMU}}, } @mastersthesis{aukos:1922, author = {{Velbl, Ivana}}, title = {{Europska prijestolnica kulture kao prilika za lokalnu glazbenu industriju - Primjeri pozitivne prakse/ Koncert prema programu}}, } @mastersthesis{aukos:1920, author = {{Jusić, Sanel}}, title = {{Glazba kao proizvod- elementi marketing miksa na primjeru glazbenih sadržaja/ Koncert prema programu}}, } @mastersthesis{aukos:1871, author = {{Čorak, Mia}}, title = {{Glazbeni festivali kao pokretači turizma/ Koncert prema programu}}, } @mastersthesis{aukos:1878, author = {{Kralj, Marko}}, title = {{Organizacijski aspekti tamburaških orkestara/ Koncert prema programu}}, } @mastersthesis{aukos:1865, author = {{Škarec, Renato}}, title = {{TAMBURAŠKA BAŠTINA PRIGORJA/ KONCERT PREMA PROGRAMU}}, } @mastersthesis{aukos:1921, author = {{Ranogajec, Tihomir}}, title = {{Somewhere in time- skladba za simfonijski orkestar}}, } @mastersthesis{aukos:1891, author = {{Miloš, Filip}}, title = {{Digitalizacija glazbenih sadržaja/ završni koncert}}, } @mastersthesis{aukos:1864, author = {{Medvedović, Nikolina}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na glazbenu industriju- usporedba platforme You Tube i TikTok/ Završni koncert}}, } @mastersthesis{aukos:1930, author = {{Valentić, Borna}}, title = {{Završni koncert/ Uloga menadžmenta u glazbenoj industriji}}, } @mastersthesis{aukos:1875, author = {{Milošević, Dominik}}, title = {{Završni koncert/ Utjecaj turizma na razvoj glazbene industrije}}, } @mastersthesis{aukos:1911, author = {{Stevanovski, Lana}}, title = {{Završni koncert/Utjecaj tehnologije na budučnost glazbene industrije}}, } @mastersthesis{aukos:1913, author = {{Koprić, Tomislav}}, title = {{Razvoj tamburaške glazbe za području sjeverozapadne Hrvatske/ Klasične skladbe u obradi za tamburaški trio}}, } @mastersthesis{aukos:1856, author = {{Harkanovac, Hrvoje}}, title = {{Tamburaški skladatelji i tamburaška društva}}, } @mastersthesis{aukos:1941, author = {{Juriša, Luka}}, title = {{Tradicijska glazba Slavonije i Baranje u 20. stoljeću/ Stilovi tamburaške glazbe kroz tamburaški trio}}, } @mastersthesis{aukos:1881, author = {{Jari, Danijela}}, title = {{Ekonomija glazbenih festivala/ Završni koncert}}, } @mastersthesis{aukos:1844, author = {{Živčić, Josip}}, title = {{Povijest tamburaškog muziciranja u Osijeku}}, } @mastersthesis{aukos:1924, author = {{Špoljarić, Dominik}}, title = {{Upravljanje kulturnim centrima- globalne i nacionalne perspektive}}, } @mastersthesis{aukos:876, author = {{Užar, Tin}}, title = {{Glazba u vrijeme pandemije Covid-19 - uloga streaming platformi}}, } @mastersthesis{aukos:1414, author = {{Pavlinić, Dorotea}}, title = {{Self-menagement skladateljice: od partiture od izvedbe}}, } @mastersthesis{aukos:875, author = {{Šušnjar, Ivan}}, title = {{Društve mreže u promociji glazbenih sadržaja}}, } @mastersthesis{aukos:1876, author = {{Dušak, Leonarda}}, title = {{Gitara u klasičnom razdoblju/ Autorska prava u glazbenoj industriji- izazovi i prilike}}, } @mastersthesis{aukos:877, author = {{Avgustini, Patrik}}, title = {{Glazbeni turizam : Mogućnost razvoja i pozitivne prakse}}, } @mastersthesis{aukos:1870, author = {{Bilić, Marija}}, title = {{Uloga društvenih mreža u glazbenoj industriji}}, } @mastersthesis{aukos:1872, author = {{Marijanović, Martin}}, title = {{Klasična tambura/ Funkcije menadžmenta u kulturi}}, } @mastersthesis{aukos:1873, author = {{Škarec, Renato}}, title = {{W. A. Mozart na tamburi/ Glazba u vrijeme Covid-19- problemi i prilagodbe industrije}}, } @mastersthesis{aukos:1869, author = {{Vuković, Domagoj}}, title = {{Personalni marketing u glazbenoj industriji/ Završni koncert}}, } @mastersthesis{aukos:874, author = {{Raguž, Martin}}, title = {{Analiza stavka Kyrie iz Requiema Gyorgyja Ligetija}}, } @mastersthesis{aukos:1973, author = {{Raguž, Martin}}, title = {{Analiza stavka Kyrie iz Requiema Gyorgyja Ligetija}}, } @mastersthesis{aukos:1907, author = {{Martinek, Igor}}, title = {{Arabesque L. 66 br. 1}}, } @mastersthesis{aukos:1940, author = {{Rodić, Domagoj}}, title = {{GRADOVI GLAZBE}}, } @mastersthesis{aukos:1978, author = {{Iveljić, Valentina}}, title = {{CARL ORFF: CARMINA BURANA}}, } @mastersthesis{aukos:1974, author = {{Ranogajec, Tihomir}}, title = {{Koncertni ciklus grada: Osječka glazbena srijeda}}, } @mastersthesis{aukos:738, author = {{Đurđević, Hrvoje}}, title = {{Društvene mreže u promociji glazbenih sadržaja na primjeru Instagrama/ Fernando Sor - život i djelo}}, } @mastersthesis{aukos:1885, author = {{Fotak, Mateo}}, title = {{EKONOMIJA GLAZBENIH FESTIVALA/ FRANCIS POULENC NA TAMBURI}}, } @mastersthesis{aukos:737, author = {{Juriša, Luka}}, title = {{TRADICIJSKI INSTRUMENT SAMICA/ ANTONIO VIVALDI NA TAMBURI}}, } @mastersthesis{aukos:1976, author = {{Pešić, Ksenija}}, title = {{PET POKLADNIH ETIDA}}, } @mastersthesis{aukos:1936, author = {{Čatić, Vladimir}}, title = {{ANALIZA TRANSKRIPCIJE JAZZ SUITE BR. 1 DMITRIJA ŠOSTAKOVIĆA ZA TAMBURAŠKI ORKESTAR}}, } @mastersthesis{aukos:1948, author = {{Galik, Zlatko}}, title = {{ARANŽMAN KAO INTERPRETACIJA: KOMPARATIVNA ANALIZA HOLBERG SUITE EDVARDA GRIEGA ZA KLAVIR, SKLADATELJEVE VERZIJE ZA GUDAČKI ORKESTAR I ADAPTACIJE ZA TAMBURAŠKI ORKESTAR}}, } @mastersthesis{aukos:420, author = {{Zbiljski, Marijo}}, title = {{PRIREĐIVANJE ZA TAMBURAŠKI ORKESTAR SLAVENSKOG PLESA BR. 5 OP. 46 ANTONINA DVORAKA}}, } @mastersthesis{aukos:423, author = {{Karadža, Ivan}}, title = {{PRIREĐIVANJE ZA TAMBURAŠKI ORKESTAR SLAVENSKOG PLESA BR. 8 OP. 46 ANTONINA DVORAKA}}, } @mastersthesis{aukos:424, author = {{Čuvidić, Darko}}, title = {{UMIJEĆE INTERPRETACIJE I KOMORNOG MUZICIRANJA U TAMBURAŠKOM KVARTETU NA PRIMJERU ANTONINA DVORAKA: SLAVENSKI PLES OP. 72. BR. 2 U E MOLU}}, } @mastersthesis{aukos:418, author = {{Adžić, Antun}}, title = {{PRIREĐIVANJE ZA TAMBURAŠKI ORKESTAR SLAVENSKOG PLESA BR. 1, OP. 46 ANTONINA DVORAKA}}, } @mastersthesis{aukos:419, author = {{Botički, Saša}}, title = {{PRIREĐIVANJE ZA TAMBURAŠKI ORKESTAR SLAVENSKOG PLESA BR. 3, OP. 46 ANTONINA DVORAKA}}, } @mastersthesis{aukos:696, author = {{Damjanović, Tihomir}}, title = {{PRIREĐIVANJE ZA TAMBURAŠKI ORKESTAR, ANTONIN LEOPOLD DVORAK, SLAVENSKI PLES BR. 6, OP.46}}, } @mastersthesis{aukos:421, author = {{Galić, Tomislav}}, title = {{SLAVENSKI PLES BR 4. U F DURU OP. 46 ANTONINA DVORAKA}}, } @mastersthesis{aukos:643, author = {{Bauer Marijanović, Silvija}}, title = {{ENRIQUE GRANADOS: ŠPANJOLSKI PLESOVI}}, } @mastersthesis{aukos:1963, author = {{Topić, Nikolina}}, title = {{FREDERIC CHOPIN: 24 PRELUDIJA OP. 28}}, } @mastersthesis{aukos:417, author = {{Pušić, Marija}}, title = {{SUITE ZA KLAVIR HRVATSKIH SKLADATELJA}}, } @mastersthesis{uaos:360, author = {{Adžić, Antun}}, title = {{Obrada i uverrtire San ljetne noći Felixa Mendelssohna za tamburaški orkestar}}, } @mastersthesis{uaos:239, author = {{Matić, Matea}}, title = {{Klavirske sonate Schuberta, Chopina i Prokofjeva}}, } @mastersthesis{uaos:334, author = {{Medverec, Matija}}, title = {{TAMBURAŠKI ORKESTRI KOPRIVNIČKO-KRIŽEVAČKE ŽUPANIJE}}, } @mastersthesis{uaos:205, author = {{Brekalo, Matko}}, title = {{"GLAZBENI VREMEPLOV"- DIDAKTIČKE MINIJATURE ZA NIŽE RAZREDE KLAVIRA}}, } @mastersthesis{uaos:251, author = {{Medverec, Matija}}, title = {{DJELOVANJE TAMBURAŠKOG ORKESTRA U KRIŽEVCIMA}}, } @mastersthesis{uaos:187, author = {{Hrenić, Jurica}}, title = {{CONCERTO GROSSO ZA TAMBURU, KLAVIR, UDARALJKE I TAMBURAŠKI ORKESTAR- ANALIZA DJELA}}, } @mastersthesis{uaos:186, author = {{Marković, Leonardo}}, title = {{MORCEAUX DE ETRE MELANCOLIE- ANALIZA DJELA}}, } @mastersthesis{uaos:208, author = {{Perharić, Jurica}}, title = {{VINSKA SINFONIJA S ORKESTRALNOG GLEDIŠTA}}, } @mastersthesis{uaos:185, author = {{Kujundžić, Darko}}, title = {{TAMBURA U ŠKOLSKOM SUSTAVU}}, } @mastersthesis{uaos:180, author = {{Štelcer, Željka}}, title = {{Tambura u Hrvatskoj i svijetu}}, } @phdthesis{dsos:21, author = {{Ban, Brankica}}, title = {{Arhivska glazbena građa Vukovarskog franjevačkog samostana}}, } @mastersthesis{uaos:22, author = {{Šeremet, Dario}}, title = {{D. Bobić: Concertinato za bayan i gudački kvartet}}, } @mastersthesis{uaos:31, author = {{Šitum, Srđan}}, title = {{Scenska glazba i njezino snimanje}}, } @mastersthesis{uaos:14, author = {{Tonković, Tin}}, title = {{Uloga elektronske opreme u nastavi glazbe}}, }