@mastersthesis{aukos:1759, author = {{Vlajčić, Anđelka-Marija}}, title = {{Analiza utjecaja medijske kampanje na podizanje svijesti i kreiranje javnog mnijenja - studija slučaja kampanje "Štit"}}, } @mastersthesis{aukos:1744, author = {{Sečak, Antonio}}, title = {{Analiza utjecaja streaming platformi na trend slušanja glazbe - studija slučaja Spotify}}, } @mastersthesis{aukos:1650, author = {{Kovačević, Ana}}, title = {{Istraživanje korisničkog iskustva mrežnih stranica hrvatskih teleoperatera}}, } @mastersthesis{aukos:1791, author = {{Slivka, Domagoj}}, title = {{AI (umjetna inteligencija) u glazbenoj produkciji}}, } @mastersthesis{aukos:1748, author = {{Somborac, Lara}}, title = {{Semiotička analiza animirane komedije South Park - analiza likova iz prve sezone}}, } @mastersthesis{aukos:1815, author = {{Landek, Hrvoje}}, title = {{Analiza dizajna korisničkog sučelja na društvenim mrežama: Instagram, X i TikTok}}, } @mastersthesis{aukos:1804, author = {{Pervan, Lea}}, title = {{Analiza medijskog sadržaja namijenjenog djeci na Netflixu - edukativni potencijal i zaštita privatnosti djece}}, } @mastersthesis{aukos:1735, author = {{Jurić, Filip}}, title = {{Analiza radija u digitalnom dobu - radio kao vizualni medij}}, } @mastersthesis{aukos:1835, author = {{Pendić, Dora}}, title = {{Analiza važnosti i utjecaja vizualnog identiteta na odluku o kupnji}}, } @mastersthesis{aukos:1624, author = {{Vukotić, Sven}}, title = {{Fenomen aktivizma u zvuku - ikonička snaga Woodstocka}}, } @mastersthesis{aukos:1615, author = {{Jokić, Veronika}}, title = {{Fenomen obiteljskih influencera - djeca kao dio komercionalnog sadržaja}}, } @mastersthesis{aukos:1632, author = {{Mamić, Iva}}, title = {{Model negativne medijske kampanje - studija slučaja medijskog linča Vještice iz Rija}}, } @mastersthesis{aukos:1552, author = {{Babić, Tea}}, title = {{Digitalna televizija i fenomen maratonskog gledanja televizijskog sadržaja (Binge-watching)}}, } @mastersthesis{aukos:1550, author = {{Vuknić, Ivan}}, title = {{Tradicionalni mediji u novomedijskom okružju}}, } @mastersthesis{aukos:1695, author = {{Tataj, Jana}}, title = {{Važnost medijske pismenosti u modernom društvu}}, } @mastersthesis{aukos:1816, author = {{Sabo, Lana}}, title = {{Analiza fenomena društvenih mreža kao moderne ovisnosti}}, } @mastersthesis{aukos:1764, author = {{Žunić, Lorena}}, title = {{Reprezentacija rock i heavy-metal glazbe u Hrvatskoj u tradicionalnim i novim medijima}}, } @mastersthesis{aukos:1680, author = {{Bosilj, Karla}}, title = {{Važnost neverbalne komunikacije u ljudskoj interakciji}}, } @mastersthesis{aukos:1533, author = {{Lukačević, Magdalena}}, title = {{Digitalna transformacija - konvergencija tradicionalnih medija te prilagodba suvremenim trendovima}}, } @mastersthesis{aukos:1520, author = {{Peranović, Gabriela}}, title = {{Fenomenologija digitalnog djetinjstva: utjecaj društvenih medija na psihološki razvoj djeteta}}, } @mastersthesis{aukos:1530, author = {{Češljar, Mihaela}}, title = {{Interkulturalna komunikacija - analiza razlika u komunikaciji između različitih kultura}}, } @mastersthesis{aukos:1754, author = {{Đorđijevski, David}}, title = {{Analiza fenomena turbofolka u hrvatskoj svakodnevici - studija slučaja Aleksandre Prijović}}, } @mastersthesis{aukos:1509, author = {{Cvijetović, Roberta}}, title = {{Analiza medijskog sadržaja kreiranog u okviru kampanja tvrtke Red Bull}}, } @mastersthesis{aukos:1508, author = {{Marijanović, Sara}}, title = {{Korporativna filantropija u okviru društveno odgovornog poslovanja: studija slučaja}}, } @mastersthesis{aukos:1373, author = {{Knežević, Brigita}}, title = {{Analiza međusobnog odnosa i utjecaja novinarstva i odnosa s javnošću - sličnosti i razlike}}, } @mastersthesis{aukos:1355, author = {{Lukačić, Nives}}, title = {{Odnosi s javnošću - društveno odgovorno poslovanje tvrtke McDonald's}}, } @mastersthesis{aukos:1385, author = {{Marić, Lucija}}, title = {{Analiza fenomena pojavnosti serijski ubojica u digitalnim medijima}}, } @mastersthesis{aukos:1479, author = {{Kolić, Mihaela}}, title = {{Brendiranje Osijeka kao sveučilišnog grada}}, } @mastersthesis{aukos:1380, author = {{Mitar, Luka}}, title = {{Ulična umjetnost kao društvena intervencija}}, } @mastersthesis{aukos:1239, author = {{Puljak, Filip}}, title = {{Uloga odnosa s javnošću u filmskoj industriji}}, } @mastersthesis{aukos:1237, author = {{Kovačević, Magdalena}}, title = {{Umjetna inteligencija u društvenim medijima}}, } @mastersthesis{aukos:1236, author = {{Vulić, Monika}}, title = {{Važnost medijske i vizualne pismenosti u digitalnom dobu}}, } @mastersthesis{aukos:1246, author = {{Stepić, Iva}}, title = {{Umjetna proizvodnja, manipulacija i modificiranje podataka i medija putem sintetičkih medija}}, } @mastersthesis{aukos:1229, author = {{Radigović, Paula}}, title = {{Utjecaj internetskih memeova na medijsku pismenost i kulturu}}, } @mastersthesis{aukos:1214, author = {{Plander, Nives}}, title = {{Stjecanje publiciteta u poslu kontent kreatora - niše putovanja na temelju psihologije kontenta}}, } @mastersthesis{aukos:1080, author = {{Biškup, Kristina}}, title = {{Novinarstvo u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{aukos:1408, author = {{Martinović, Iva}}, title = {{Razvoj novomedijskih umjetnosti kroz razvoj tehnologije 21. stoljeća}}, } @mastersthesis{aukos:1093, author = {{Mikić, Sanja}}, title = {{Subliminalne oglašivačke poruke u objavama na društvenoj mreži TikTok}}, } @mastersthesis{aukos:1120, author = {{Štefanec, Mia}}, title = {{Analiza komunikacije i strategija odgovora na krizu - lokalni izbori u Hrvatskoj 2021.}}, } @mastersthesis{aukos:1121, author = {{Kavedžić, Monika}}, title = {{Analiza komunikacije na Twitteru tijekom američkih predsjedničkih izbora 2020. godine}}, } @mastersthesis{aukos:1100, author = {{Lukač, Josip}}, title = {{Narativ utjecajnih javnih osoba o COVID-19 virusu na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{aukos:1103, author = {{Franjić, Petra}}, title = {{Taktike i metode odnosa s javnošću - analiza hrvatskih predsjedničkih izbora 2019. godine}}, } @mastersthesis{aukos:1099, author = {{Rigo, Tatjana}}, title = {{Persuzivni dizajn: Unaprjeđenje korisničkog iskustva i proaktivno slanje povratnih informacija}}, } @mastersthesis{aukos:1066, author = {{Šeremet, Stella}}, title = {{UX i UI nadzorne ploče u Wordpressu}}, } @mastersthesis{aukos:820, author = {{Cindrić, Marija}}, title = {{Analiza utjecaja dizajna na čitanost hrvatskih novinskih portala}}, } @mastersthesis{aukos:818, author = {{Vuksanić, Tena}}, title = {{Plakat kao medij vizualne komunikacije u političko propagandnim aktivnostima}}, } @mastersthesis{aukos:580, author = {{Palijan, Matija}}, title = {{Brendiranje, vizualni identitet i konkurentnost gradova: socio-ekonomski učinci}}, } @mastersthesis{aukos:517, author = {{Pavić, Sabina}}, title = {{"Influenceri" - taktika odnosa s javnošću ili marketinga}}, } @mastersthesis{aukos:40, author = {{Stanković, Martina}}, title = {{Nijemi film u suvremenoj interpretaciji}}, } @mastersthesis{aukos:382, author = {{Vuković, Mario}}, title = {{Nastanak i razvoj naracije u videoigrama}}, } @mastersthesis{aukos:360, author = {{Goll, Sara}}, title = {{Prikaz medija u američkim i europskim filmovima s futurističkom tematikom}}, } @mastersthesis{aukos:447, author = {{Tot, Tamara}}, title = {{Medijsko opismenjivanje djece - YouTube kanali kao glavni izvor informacija}}, } @mastersthesis{aukos:441, author = {{Rošić, Adriana}}, title = {{Žensko tijelo u reklamama}}, } @mastersthesis{aukos:157, author = {{Malinić, Tena}}, title = {{Medijska koncentracija i utjecaji na formiranje medijske politike}}, } @mastersthesis{aukos:397, author = {{Grbanović, Valentina}}, title = {{Direktiva o autorskim pravima na jedinstvenom digitalnom tržištu}}, } @mastersthesis{aukos:151, author = {{Janković, Katja}}, title = {{Žene u medijima}}, } @mastersthesis{aukos:51, author = {{Glavurdić, Anamarija}}, title = {{Društvo spektakla i medijska konstrukcija zbilje}}, } @mastersthesis{aukos:53, author = {{Prgomet, Edita}}, title = {{Retorika - Umijeće persuazije}}, } @phdthesis{dsos:31, author = {{Alebić, Luka}}, title = {{Pogled na digitalnu humanistiku: o fenomenu i postupku vizualizacije podataka iz kulture}}, }