@mastersthesis{aukos:1961, author = {{Puškarić, Sara}}, title = {{Analiza mobilnog oglašavanja i utjecaj influencera na društvenoj mreži TikTok}}, } @mastersthesis{aukos:1808, author = {{Padovan, Šimun}}, title = {{Strateško planiranje u kulturi u 21. stoljeću: Na primjerima kino Šiške, Tvrđave kulture i Autonomnog kulturnog centra Attack}}, } @mastersthesis{aukos:1759, author = {{Vlajčić, Anđelka-Marija}}, title = {{Analiza utjecaja medijske kampanje na podizanje svijesti i kreiranje javnog mnijenja - studija slučaja kampanje "Štit"}}, } @mastersthesis{aukos:1744, author = {{Sečak, Antonio}}, title = {{Analiza utjecaja streaming platformi na trend slušanja glazbe - studija slučaja Spotify}}, } @mastersthesis{aukos:1704, author = {{Pokupec, Lucija}}, title = {{Koncept društveno odgovornog poslovanja i njegova primjena u drogerijama}}, } @mastersthesis{aukos:1749, author = {{Božić, Ana}}, title = {{Kulturna sadašnjost Vinkovaca kroz objektiv}}, } @mastersthesis{aukos:1692, author = {{Gavrić, Lora}}, title = {{Likovna umjetnost i društvene mreže - analiza sadržaja novomedijskih art mimova i dummiesa}}, } @mastersthesis{aukos:1690, author = {{Ilić, Matej}}, title = {{Napredak tehnologije i poslovna komunikacija}}, } @mastersthesis{aukos:1836, author = {{Fabčić, Roberta}}, title = {{Narcistička kultura i reklamni diskurs}}, } @mastersthesis{aukos:1837, author = {{Fabčić, Roberta}}, title = {{Utjecaj snage brenda na odluku potrošača pri kupnji: studija slučaja brenda "Priroda daje"}}, } @mastersthesis{aukos:1795, author = {{Đorđijevski, David}}, title = {{Utjecaj streaming platformi na glazbenu industriju}}, } @mastersthesis{aukos:1697, author = {{Žulj, Elena}}, title = {{Utjecaj udruga na lokalnu zajednicu}}, } @mastersthesis{aukos:1700, author = {{Vukadin, Antonio}}, title = {{Značaj brendiranja, vizualnog identiteta i strategije na društvenim mrežama za uspjeh u digitalnom okruženju}}, } @mastersthesis{aukos:1748, author = {{Somborac, Lara}}, title = {{Semiotička analiza animirane komedije South Park - analiza likova iz prve sezone}}, } @mastersthesis{aukos:1678, author = {{Ištoković, Patricia}}, title = {{Umjetna inteligencija u korejskoj kulturi}}, } @mastersthesis{aukos:1747, author = {{Močković, Karla}}, title = {{Značaj promocije elektroničke glazbene scene u medijima i javnostima za razvoj turizma grada Osijeka}}, } @mastersthesis{aukos:1807, author = {{Matošević, Ana}}, title = {{Analiza financijske pismenosti studenata Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}}, } @mastersthesis{aukos:1684, author = {{Sečak, Antonio}}, title = {{Analiza odnosa prema zaposlenicima trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{aukos:1659, author = {{Međimurec, Larisa}}, title = {{Integracija proširene stvarnosti u kulturne centre}}, } @mastersthesis{aukos:1661, author = {{Curić, Ema}}, title = {{Komunikacija hrvatskih turističkih zajednica prema stranim turistima}}, } @mastersthesis{aukos:1625, author = {{Kolarević, Laura}}, title = {{Poslovna komunikacija u modnoj industriji: specifičnosti pisanog, verbalnog i neverbalnog komuniciranja u promociji brendova}}, } @mastersthesis{aukos:1658, author = {{Dukarić, Lucija}}, title = {{Propaganda u suvremenom oglašavanju: utjecaj na potrošačke odluke i marketinške strategije}}, } @mastersthesis{aukos:1668, author = {{Barišić, Ea}}, title = {{Utjecaj komunikacijskih kanala na promidžbu turističkih destinacija: Analiza primjene influencera u marketinških strategijama}}, } @mastersthesis{aukos:1815, author = {{Landek, Hrvoje}}, title = {{Analiza dizajna korisničkog sučelja na društvenim mrežama: Instagram, X i TikTok}}, } @mastersthesis{aukos:1794, author = {{Milić, Lana}}, title = {{Analiza novih trendova te njihova primjena u marketinškim kampanjama na primjeru brenda Sephora}}, } @mastersthesis{aukos:1735, author = {{Jurić, Filip}}, title = {{Analiza radija u digitalnom dobu - radio kao vizualni medij}}, } @mastersthesis{aukos:1835, author = {{Pendić, Dora}}, title = {{Analiza važnosti i utjecaja vizualnog identiteta na odluku o kupnji}}, } @mastersthesis{aukos:1731, author = {{Janković, Kristina}}, title = {{Obitelj kao brend - analiza utjecaja reality showa "Keeping up with the Kardashians" na razvoj brenda}}, } @mastersthesis{aukos:1665, author = {{Vukić, Maria Elena}}, title = {{Online oglašavanje u okviru ekosustava Google}}, } @mastersthesis{aukos:1699, author = {{Kovačević, Ana}}, title = {{Utjecaj društvenih medija na konzumerističko ponašanje mladih}}, } @mastersthesis{aukos:1738, author = {{Kiš, Adriana}}, title = {{Implementacija gerila marketinga u domeni influencer marketinga: analiza učinkovitosti kampanja}}, } @mastersthesis{aukos:1673, author = {{Bisaki, Bernard}}, title = {{Poslovna komunikacija u doba blockchaina}}, } @mastersthesis{aukos:1623, author = {{Petelka, Stela}}, title = {{Produkcija kulturnih događanja u Osijeku - komparativna analiza ReArt festivala i Filmske runde}}, } @mastersthesis{aukos:1640, author = {{Zetaić, Matilda}}, title = {{Važnost viralnog marketinga u suvremenom medijskom okruženju}}, } @mastersthesis{aukos:1655, author = {{Kožul, Iva}}, title = {{Menadžment ljudskih resursa u institucijama kulture}}, } @mastersthesis{aukos:1682, author = {{Rosandić, Dora}}, title = {{Korištenje subliminalnih poruka u internetskom oglašavanju}}, } @mastersthesis{aukos:1561, author = {{Begović, Gordana}}, title = {{Baštinska kultura u pamćenju Čepina}}, } @mastersthesis{aukos:1671, author = {{Lusavec, Ena}}, title = {{Inovacije u internoj komunikaciji: analiza primjene digitalnih alata u suvremenom poslovnom okruženju}}, } @mastersthesis{aukos:1805, author = {{Staparac, Dragan}}, title = {{Strateški razvoj poslovanja marketinških agencija Republici Hrvatskoj: pregled trendova i perspektiva}}, } @mastersthesis{aukos:1675, author = {{Miladinović, Eva}}, title = {{Učinkovite komunikacijske strategije u poslovnim krizama - analiza slučaja}}, } @mastersthesis{aukos:1816, author = {{Sabo, Lana}}, title = {{Analiza fenomena društvenih mreža kao moderne ovisnosti}}, } @mastersthesis{aukos:1763, author = {{Žunić, Lorena}}, title = {{Društvene mreže, influenceri i gaming: analiza trendova}}, } @mastersthesis{aukos:1558, author = {{Ištuk, Mateja}}, title = {{Evolucija oglašavanja u glazbenoj industriji: analiza tijekom tri desetljeća na primjeru Backstreet Boysa}}, } @mastersthesis{aukos:1764, author = {{Žunić, Lorena}}, title = {{Reprezentacija rock i heavy-metal glazbe u Hrvatskoj u tradicionalnim i novim medijima}}, } @mastersthesis{aukos:1842, author = {{Bagarić, Sara}}, title = {{Filozofija i moderni menadžment - analiza osječkog kulturnog sektora}}, } @mastersthesis{aukos:1593, author = {{Pejić, Bojana}}, title = {{Koncept čitljivosti slike grada na primjeru osječke Tvrđe}}, } @mastersthesis{aukos:1557, author = {{Ištuk, Mateja}}, title = {{Medijska i marketinška promocija sportskog događaja na primjeru međunarodnog košarkaškog pro 3x3 toura}}, } @mastersthesis{aukos:1737, author = {{Grbić, Mateja}}, title = {{Upravljanje organizacijama u kulturnom sektoru u gradu Osijeku}}, } @mastersthesis{aukos:1796, author = {{Perković, Domagoj}}, title = {{Influencer marketing kao način promoviranja na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{aukos:1762, author = {{Perković, Domagoj}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na promociju kulturnih institucija - analiza sadržaja društvenomrežnih stranica Centra za kulturu Đakovo}}, } @mastersthesis{aukos:1801, author = {{Sušac, Ena}}, title = {{Utjecaj influencer marketinga na svijest potrošača i povećanje vidljivosti brenda}}, } @mastersthesis{aukos:1514, author = {{Relić, Benjamin}}, title = {{Analiza odnosa s javnošću na primjeru Muzeja Slavonije}}, } @mastersthesis{aukos:1525, author = {{Andel, Petra}}, title = {{Društveni mediji kao posrednici suvremene poslovne komunikacije}}, } @mastersthesis{aukos:1507, author = {{Lazar, Anja}}, title = {{Važnost reputacije u upravljanju brendom - studija slučaja brenda Balenciaga}}, } @mastersthesis{aukos:1509, author = {{Cvijetović, Roberta}}, title = {{Analiza medijskog sadržaja kreiranog u okviru kampanja tvrtke Red Bull}}, } @mastersthesis{aukos:1832, author = {{Mudnić, Andrea}}, title = {{Nativno oglašavanje}}, } @mastersthesis{aukos:1513, author = {{Lučenčić, Jakov}}, title = {{Neuromarketing kao alat utjecaja na donošenje odluka potrošača}}, } @mastersthesis{aukos:1728, author = {{Viljanac, Nina}}, title = {{Fenomen influencera aktivista - studija slučaja Instagram profila Grofa Darkule}}, } @mastersthesis{aukos:1480, author = {{Janjanin, Isabell}}, title = {{Utjecaj copywritinga na imidž proizvoda}}, } @phdthesis{dsos:130, author = {{Pešić, Sanja}}, title = {{SLOBODA KRETANJA HRVATSKIH LIJEČNIKA U EU – UVJETI RADA I PROFESIONALNOG NAPREDOVANJA}}, } @mastersthesis{aukos:1411, author = {{Schell, Danijela}}, title = {{Brendiranje Slavonije i Baranje putem društvenih mreža}}, } @mastersthesis{aukos:1406, author = {{Hrehorović Sivć, Petra}}, title = {{Utjecaj gerila marketinga na potrošačko ponašanje generacije Y i Z}}, } @mastersthesis{aukos:1400, author = {{Tandara, Ena}}, title = {{Utjecaj kulturnog sadržaja na percepciju i zadovoljstvo građana}}, } @mastersthesis{aukos:1374, author = {{Knežević, Brigita}}, title = {{Uloga društveno odgovornog poslovanja u izgradnji reputacije poduzeća}}, } @mastersthesis{aukos:1385, author = {{Marić, Lucija}}, title = {{Analiza fenomena pojavnosti serijski ubojica u digitalnim medijima}}, } @mastersthesis{aukos:1479, author = {{Kolić, Mihaela}}, title = {{Brendiranje Osijeka kao sveučilišnog grada}}, } @mastersthesis{aukos:1399, author = {{Konjevod, Tomislava}}, title = {{Dizajn e-trgovina}}, } @mastersthesis{aukos:1380, author = {{Mitar, Luka}}, title = {{Ulična umjetnost kao društvena intervencija}}, } @mastersthesis{aukos:1379, author = {{Čalić, Iva}}, title = {{Muzeji kao atrakcija - utjecaj teme i specijalizacije muzejskih institucija na privlačenje publike}}, } @mastersthesis{aukos:1376, author = {{Mijatović, Lucija}}, title = {{Utjecaj parasocijalnih veza u psihologiji potrošača}}, } @mastersthesis{aukos:1283, author = {{Crnčić, Josipa}}, title = {{Analiza čitanosti senzacionalističkih tema na primjeru portala Showbuzz.hr}}, } @mastersthesis{aukos:1448, author = {{Vukalović, Antonia}}, title = {{Digitalna umjetnost 21. stoljeća na tržištu}}, } @mastersthesis{aukos:1377, author = {{Vrandečić, Petar}}, title = {{Komparativna analiza dizajn procesa prema istaknutim dizajn metodama}}, } @mastersthesis{aukos:1383, author = {{Pendić, Petra}}, title = {{Uloga dizajna u društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{aukos:1281, author = {{Tonković, Tea}}, title = {{Rebranding u sportu na primjeru Rukometnog kluba Osijek}}, } @mastersthesis{aukos:1271, author = {{Šelmić, Erin}}, title = {{Senzacionalizam na online portalima}}, } @mastersthesis{aukos:1241, author = {{Salai, Rebeka}}, title = {{Pregovaranje kao poslovna komunikacija menadžera}}, } @mastersthesis{aukos:1240, author = {{Bartolović, Lorena}}, title = {{Utjecaj medija na razvoj potrošačke kulture u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{aukos:1226, author = {{Crnković, Valentina}}, title = {{Kriptirani kodovi u kulturnim i kreativnim industrijama}}, } @mastersthesis{aukos:1410, author = {{Schell, Danijela}}, title = {{Istraživanje i razvoj publike na primjeru manifestacije Đakovački vezovi}}, } @mastersthesis{aukos:1224, author = {{Gotal, Vita}}, title = {{Međukulturalne razlike u poslovnom komuniciranju između Europe i Azije}}, } @mastersthesis{aukos:1217, author = {{Lukšić, Đurđica}}, title = {{Destinacijski menadžment i brendiranje plaža u Baranji - uloga turističkih zajednica}}, } @mastersthesis{aukos:1212, author = {{Kečkeš, Martina}}, title = {{Organizacija i marketing glazbenog festivala s ciljem unaprijeđenja turizma kontinentalne Hrvatske - na primjeru Ferragosto Jam-a}}, } @mastersthesis{aukos:1211, author = {{Tavić, Antonia}}, title = {{Utjecaj interneta na razvoj poslovne komunikacije u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{aukos:1216, author = {{Selci, Davor}}, title = {{Glazba kao sektor kreativne industrije}}, } @mastersthesis{aukos:1213, author = {{Devčić, Larisa}}, title = {{Suvremena komunikacija državnih tijela u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{aukos:1218, author = {{Boloban, Emilija}}, title = {{Utjecaj digitalnog i gerila marketinga u popularizaciji kulturnih događaja}}, } @mastersthesis{aukos:1760, author = {{Tadić, Tanja}}, title = {{Brendiranje i imidž sportaša - analiza utjecaja imidža na brendiranje Davida Beckhama}}, } @mastersthesis{aukos:1187, author = {{Brkić, Vanesa}}, title = {{Digitalni marketing - značaj i utjecaj na konzumenta}}, } @phdthesis{dsos:104, author = {{Galić, Vesna}}, title = {{JAČANJE LJUDSKIH I REGIONALNIH POTENCIJALA ISTOČNE HRVATSKE SREDSTVIMA EU FONDOVA}}, } @mastersthesis{aukos:1174, author = {{Đurđević, Ana-Marija}}, title = {{Scenski elementi javnog govora u političkom diskursu na primjeru Kolinde Grabar-Kitarović i Zorana Milanovića}}, } @phdthesis{efos:4881, author = {{Badurina, Edvard}}, title = {{STRATEŠKI ZNAČAJ INFORMACIJSKIH TEHNOLOGIJA U UNAPREĐENJU KONKURENTSKE SPOSOBNOSTI PODUZEĆA}}, } @mastersthesis{aukos:1177, author = {{Fosić, Dora}}, title = {{Gerila marketing kao alat u organizaciji medijske kampanje}}, } @mastersthesis{aukos:1080, author = {{Biškup, Kristina}}, title = {{Novinarstvo u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{aukos:1078, author = {{Babić, Vedrana}}, title = {{Radikalne inovacije}}, } @mastersthesis{aukos:1082, author = {{Vukić, Vedran}}, title = {{Streaming platforme - novi način distribucije i konzumiranja interaktivne zabave}}, } @mastersthesis{aukos:1108, author = {{Knežević, Sunčica}}, title = {{Utjecaj organizacija civilnog društva na koncept održivog razvitka}}, } @mastersthesis{aukos:1014, author = {{Jurić, Iven}}, title = {{Oglašavanje u e-sportu i njegova privlačnost za velike tvrtke}}, } @mastersthesis{aukos:1027, author = {{Nađ, Leo}}, title = {{Potencijali razvoja digitalne ekonomije - Osijek kao regionalno središte IT industrije}}, } @mastersthesis{aukos:1029, author = {{Tustonjić, Ante}}, title = {{Suvremeni menadžment u organziaciji glazbenih festivala}}, } @mastersthesis{aukos:1076, author = {{Relić, Benjamin}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na stvaranje parasocijalnih odnosa}}, } @mastersthesis{aukos:1016, author = {{Ivanković, Martina}}, title = {{Brendiranje Republike Hrvatske kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{aukos:995, author = {{Staparac, Dragan}}, title = {{Digitalni marketing u ugostiteljstvu}}, } @mastersthesis{aukos:987, author = {{Pervan, Lea}}, title = {{Novomedijski žanrovi i prosumeri: mame kao blogerice i influencerice}}, } @mastersthesis{aukos:984, author = {{Galić, Mirna}}, title = {{Prikaz LGBTQ+ zajednice u vizuri novih digitalnih medija - analiza sadržaja pružatelja servisa videa na zahtjev Netflix}}, } @mastersthesis{aukos:1017, author = {{Banić, Katarina}}, title = {{Prirodno i kulturno naslijeđe u upravljanju turističkim potencijalima - Baranja kao destinacija}}, } @mastersthesis{aukos:981, author = {{Brković, Martina}}, title = {{Značaj javnog nastupa u poslovnoj komunikaciji}}, } @mastersthesis{aukos:979, author = {{Zelić, Josip}}, title = {{Fotografija u službi promocije opernog vokalnog umjetnika na primjeru Marije Callas i fotografa Erija Piccaglianija}}, } @mastersthesis{aukos:980, author = {{Zelić, Josip}}, title = {{Nesukladnost menadžmenta HNK u Zagrebu s naglaskom na neovisnost i uspostavu hrvatske državne opere u Zagrebu}}, } @mastersthesis{aukos:973, author = {{Lucić, Lea}}, title = {{Brendiranje, vizualni identitet i konkurentnost gradova - analiza usporedbe slučajeva Splita i Osijeka}}, } @mastersthesis{aukos:948, author = {{Zeko, Anita}}, title = {{Utjecaj pandemije COVID-19 na implementaciju marketinškog miksa u glazbenoj industriji}}, } @mastersthesis{aukos:884, author = {{Kujek, Domagoj}}, title = {{Gospodarski utjecaj i tehnološki razvoj industrije videoigara u suvremenom svijetu}}, } @mastersthesis{aukos:883, author = {{Tustonjić, Mateja}}, title = {{DM kao primjer društveno-odgovornog poslovanja - kroz prizmu odnosa s javnošću}}, } @mastersthesis{aukos:934, author = {{Barišić, Nikolina}}, title = {{Prikaz hrvatskih nogometnih klubova u medijima - analiza zastupljenosti i vidljivosti nogometnih klubova u medijskom prostoru internetskih portala}}, } @mastersthesis{aukos:834, author = {{Kujek, Dora}}, title = {{Socijalno poduzetništvo kao preduvjet napretka i razvoja zemalja Afrike}}, } @mastersthesis{aukos:778, author = {{Puškarić, Sara}}, title = {{Mobilne društvene igre kao komunikacija s generacijom Z - analiza sadržaja reklama na mobilnoj društvenoj mreži TikTok}}, } @mastersthesis{aukos:779, author = {{Bičanić, Ena}}, title = {{Upravljanje arheološkom baštinom u turističkom pozicioniranju gradova - potencijali Vinkovaca kao destinacije}}, } @mastersthesis{aukos:786, author = {{Cvijetović, Roberta}}, title = {{Razvoj YouTube-a - od internetskog servisa do jednog od najutjecajnijih medija današnjice}}, } @mastersthesis{aukos:775, author = {{Opolcer, Matej}}, title = {{Kako nastaje TV reklama - što je donijela konvergencija iz analognog u digitalni svijet}}, } @mastersthesis{aukos:772, author = {{Mitar, Luka}}, title = {{Analiza brendiranja kao marketinškog alata i načina kulturno ideološke identifikacije kroz primjer Air Jordan brenda}}, } @mastersthesis{aukos:764, author = {{Rosić, Nikolina}}, title = {{Uloga kulturnih i kreativnih industrija u razvoju turizma i gospodarstva}}, } @mastersthesis{aukos:767, author = {{Mijatović, Lucija}}, title = {{Promoviranje turizma kroz videoigre}}, } @mastersthesis{aukos:765, author = {{Boloban, Emilija}}, title = {{Uloga kreativnih industrija u razvoju kulturnog turizma}}, } @mastersthesis{aukos:768, author = {{Kramarić, Monika}}, title = {{Upravljanje sakralnom baštinom i potencijalima religijskog turizma - grad Đakovo kao destinacija}}, } @mastersthesis{aukos:760, author = {{Biuklić, Marina}}, title = {{Upravljanje IT procesima u organizaciji}}, } @mastersthesis{aukos:785, author = {{Crnčić, Josipa}}, title = {{Uspon mobilne društvene mreže TikTok u vrijeme pandemije COVID-19}}, } @phdthesis{efos:3686, author = {{Bartolović, Višnja}}, title = {{Radna snaga budućnosti – problemi i prilike studentske populacije}}, } @mastersthesis{aukos:732, author = {{Drmić, Veronika}}, title = {{Utjecaj glazbe u propagandnim porukama na studentsku populaciju}}, } @mastersthesis{aukos:589, author = {{Perić, Adriana}}, title = {{Menadžment muzeja: Perspektive razvoja muzejske publike i utjecaj COVID-19 pandemije na kulturni sektor}}, } @mastersthesis{aukos:598, author = {{Pintarić, Krešimir}}, title = {{Prilagodba glazbene industrije u digitalnom okruženju - marketing i menadžment}}, } @mastersthesis{aukos:545, author = {{Sabljić, Stjepan}}, title = {{Strategije razvoja industrije video igara i esportova}}, } @mastersthesis{aukos:1964, author = {{Koprić, Tomislav}}, title = {{PRIMJENA KOMUNIKACIJSKIH VJEŠTINA U ORGANIZACIJI GLAZBENOG DOGAĐAJA}}, } @mastersthesis{aukos:535, author = {{Miklavčić-Odavić, Sara}}, title = {{Razvoj videoigara u kreativnoj industriji}}, } @mastersthesis{aukos:528, author = {{Nađ, Leo}}, title = {{Marketing i inovacije u industriji videoigara}}, } @mastersthesis{aukos:1887, author = {{Knezović, Antonio}}, title = {{Promidžba glazbenika}}, } @phdthesis{efos:1881, author = {{Šebo, Damir}}, title = {{Upravljanje kvalitetom u sustavu javne nabave na sveučilištima u Republici Hrvatskoj}}, }