pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn aukos:1961,thesis,"Analiza mobilnog oglašavanja i utjecaj influencera na društvenoj mreži TikTok","Puškarić, Sara",,,,,,,, aukos:1808,thesis,"Strateško planiranje u kulturi u 21. stoljeću: Na primjerima kino Šiške, Tvrđave kulture i Autonomnog kulturnog centra Attack","Padovan, Šimun",,,,,,,, aukos:1759,thesis,"Analiza utjecaja medijske kampanje na podizanje svijesti i kreiranje javnog mnijenja - studija slučaja kampanje ""Štit""","Vlajčić, Anđelka-Marija",,,,,,,, aukos:1744,thesis,"Analiza utjecaja streaming platformi na trend slušanja glazbe - studija slučaja Spotify","Sečak, Antonio",,,,,,,, aukos:1704,thesis,"Koncept društveno odgovornog poslovanja i njegova primjena u drogerijama","Pokupec, Lucija",,,,,,,, aukos:1749,thesis,"Kulturna sadašnjost Vinkovaca kroz objektiv","Božić, Ana",,,,,,,, aukos:1692,thesis,"Likovna umjetnost i društvene mreže - analiza sadržaja novomedijskih art mimova i dummiesa","Gavrić, Lora",,,,,,,, aukos:1690,thesis,"Napredak tehnologije i poslovna komunikacija","Ilić, Matej",,,,,,,, aukos:1836,thesis,"Narcistička kultura i reklamni diskurs","Fabčić, Roberta",,,,,,,, aukos:1837,thesis,"Utjecaj snage brenda na odluku potrošača pri kupnji: studija slučaja brenda ""Priroda daje""","Fabčić, Roberta",,,,,,,, aukos:1795,thesis,"Utjecaj streaming platformi na glazbenu industriju","Đorđijevski, David",,,,,,,, aukos:1697,thesis,"Utjecaj udruga na lokalnu zajednicu","Žulj, Elena",,,,,,,, aukos:1700,thesis,"Značaj brendiranja, vizualnog identiteta i strategije na društvenim mrežama za uspjeh u digitalnom okruženju","Vukadin, Antonio",,,,,,,, aukos:1748,thesis,"Semiotička analiza animirane komedije South Park - analiza likova iz prve sezone","Somborac, Lara",,,,,,,, aukos:1678,thesis,"Umjetna inteligencija u korejskoj kulturi","Ištoković, Patricia",,,,,,,, aukos:1747,thesis,"Značaj promocije elektroničke glazbene scene u medijima i javnostima za razvoj turizma grada Osijeka","Močković, Karla",,,,,,,, aukos:1807,thesis,"Analiza financijske pismenosti studenata Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku","Matošević, Ana",,,,,,,, aukos:1684,thesis,"Analiza odnosa prema zaposlenicima trgovačkih lanaca u Republici Hrvatskoj","Sečak, Antonio",,,,,,,, aukos:1659,thesis,"Integracija proširene stvarnosti u kulturne centre","Međimurec, Larisa",,,,,,,, aukos:1661,thesis,"Komunikacija hrvatskih turističkih zajednica prema stranim turistima","Curić, Ema",,,,,,,, aukos:1625,thesis,"Poslovna komunikacija u modnoj industriji: specifičnosti pisanog, verbalnog i neverbalnog komuniciranja u promociji brendova","Kolarević, Laura",,,,,,,, aukos:1658,thesis,"Propaganda u suvremenom oglašavanju: utjecaj na potrošačke odluke i marketinške strategije","Dukarić, Lucija",,,,,,,, aukos:1668,thesis,"Utjecaj komunikacijskih kanala na promidžbu turističkih destinacija: Analiza primjene influencera u marketinških strategijama","Barišić, Ea",,,,,,,, aukos:1815,thesis,"Analiza dizajna korisničkog sučelja na društvenim mrežama: Instagram, X i TikTok","Landek, Hrvoje",,,,,,,, aukos:1794,thesis,"Analiza novih trendova te njihova primjena u marketinškim kampanjama na primjeru brenda Sephora","Milić, Lana",,,,,,,, aukos:1735,thesis,"Analiza radija u digitalnom dobu - radio kao vizualni medij","Jurić, Filip",,,,,,,, aukos:1835,thesis,"Analiza važnosti i utjecaja vizualnog identiteta na odluku o kupnji","Pendić, Dora",,,,,,,, aukos:1731,thesis,"Obitelj kao brend - analiza utjecaja reality showa ""Keeping up with the Kardashians"" na razvoj brenda","Janković, Kristina",,,,,,,, aukos:1665,thesis,"Online oglašavanje u okviru ekosustava Google","Vukić, Maria Elena",,,,,,,, aukos:1699,thesis,"Utjecaj društvenih medija na konzumerističko ponašanje mladih","Kovačević, Ana",,,,,,,, aukos:1738,thesis,"Implementacija gerila marketinga u domeni influencer marketinga: analiza učinkovitosti kampanja","Kiš, Adriana",,,,,,,, aukos:1673,thesis,"Poslovna komunikacija u doba blockchaina","Bisaki, Bernard",,,,,,,, aukos:1623,thesis,"Produkcija kulturnih događanja u Osijeku - komparativna analiza ReArt festivala i Filmske runde","Petelka, Stela",,,,,,,, aukos:1640,thesis,"Važnost viralnog marketinga u suvremenom medijskom okruženju","Zetaić, Matilda",,,,,,,, aukos:1655,thesis,"Menadžment ljudskih resursa u institucijama kulture","Kožul, Iva",,,,,,,, aukos:1682,thesis,"Korištenje subliminalnih poruka u internetskom oglašavanju","Rosandić, Dora",,,,,,,, aukos:1561,thesis,"Baštinska kultura u pamćenju Čepina","Begović, Gordana",,,,,,,, aukos:1671,thesis,"Inovacije u internoj komunikaciji: analiza primjene digitalnih alata u suvremenom poslovnom okruženju","Lusavec, Ena",,,,,,,, aukos:1805,thesis,"Strateški razvoj poslovanja marketinških agencija Republici Hrvatskoj: pregled trendova i perspektiva","Staparac, Dragan",,,,,,,, aukos:1675,thesis,"Učinkovite komunikacijske strategije u poslovnim krizama - analiza slučaja","Miladinović, Eva",,,,,,,, aukos:1816,thesis,"Analiza fenomena društvenih mreža kao moderne ovisnosti","Sabo, Lana",,,,,,,, aukos:1763,thesis,"Društvene mreže, influenceri i gaming: analiza trendova","Žunić, Lorena",,,,,,,, aukos:1558,thesis,"Evolucija oglašavanja u glazbenoj industriji: analiza tijekom tri desetljeća na primjeru Backstreet Boysa","Ištuk, Mateja",,,,,,,, aukos:1764,thesis,"Reprezentacija rock i heavy-metal glazbe u Hrvatskoj u tradicionalnim i novim medijima","Žunić, Lorena",,,,,,,, aukos:1842,thesis,"Filozofija i moderni menadžment - analiza osječkog kulturnog sektora","Bagarić, Sara",,,,,,,, aukos:1593,thesis,"Koncept čitljivosti slike grada na primjeru osječke Tvrđe","Pejić, Bojana",,,,,,,, aukos:1557,thesis,"Medijska i marketinška promocija sportskog događaja na primjeru međunarodnog košarkaškog pro 3x3 toura","Ištuk, Mateja",,,,,,,, aukos:1737,thesis,"Upravljanje organizacijama u kulturnom sektoru u gradu Osijeku","Grbić, Mateja",,,,,,,, aukos:1796,thesis,"Influencer marketing kao način promoviranja na društvenim mrežama","Perković, Domagoj",,,,,,,, aukos:1762,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na promociju kulturnih institucija - analiza sadržaja društvenomrežnih stranica Centra za kulturu Đakovo","Perković, Domagoj",,,,,,,, aukos:1801,thesis,"Utjecaj influencer marketinga na svijest potrošača i povećanje vidljivosti brenda","Sušac, Ena",,,,,,,, aukos:1514,thesis,"Analiza odnosa s javnošću na primjeru Muzeja Slavonije","Relić, Benjamin",,,,,,,, aukos:1525,thesis,"Društveni mediji kao posrednici suvremene poslovne komunikacije","Andel, Petra",,,,,,,, aukos:1507,thesis,"Važnost reputacije u upravljanju brendom - studija slučaja brenda Balenciaga","Lazar, Anja",,,,,,,, aukos:1509,thesis,"Analiza medijskog sadržaja kreiranog u okviru kampanja tvrtke Red Bull","Cvijetović, Roberta",,,,,,,, aukos:1832,thesis,"Nativno oglašavanje","Mudnić, Andrea",,,,,,,, aukos:1513,thesis,"Neuromarketing kao alat utjecaja na donošenje odluka potrošača","Lučenčić, Jakov",,,,,,,, aukos:1728,thesis,"Fenomen influencera aktivista - studija slučaja Instagram profila Grofa Darkule","Viljanac, Nina",,,,,,,, aukos:1480,thesis,"Utjecaj copywritinga na imidž proizvoda","Janjanin, Isabell",,,,,,,, dsos:130,dissertation,"SLOBODA KRETANJA HRVATSKIH LIJEČNIKA U EU – UVJETI RADA I PROFESIONALNOG NAPREDOVANJA","Pešić, Sanja",,,,,,,, aukos:1411,thesis,"Brendiranje Slavonije i Baranje putem društvenih mreža","Schell, Danijela",,,,,,,, aukos:1406,thesis,"Utjecaj gerila marketinga na potrošačko ponašanje generacije Y i Z","Hrehorović Sivć, Petra",,,,,,,, aukos:1400,thesis,"Utjecaj kulturnog sadržaja na percepciju i zadovoljstvo građana","Tandara, Ena",,,,,,,, aukos:1374,thesis,"Uloga društveno odgovornog poslovanja u izgradnji reputacije poduzeća","Knežević, Brigita",,,,,,,, aukos:1385,thesis,"Analiza fenomena pojavnosti serijski ubojica u digitalnim medijima","Marić, Lucija",,,,,,,, aukos:1479,thesis,"Brendiranje Osijeka kao sveučilišnog grada","Kolić, Mihaela",,,,,,,, aukos:1399,thesis,"Dizajn e-trgovina","Konjevod, Tomislava",,,,,,,, aukos:1380,thesis,"Ulična umjetnost kao društvena intervencija","Mitar, Luka",,,,,,,, aukos:1379,thesis,"Muzeji kao atrakcija - utjecaj teme i specijalizacije muzejskih institucija na privlačenje publike","Čalić, Iva",,,,,,,, aukos:1376,thesis,"Utjecaj parasocijalnih veza u psihologiji potrošača","Mijatović, Lucija",,,,,,,, aukos:1283,thesis,"Analiza čitanosti senzacionalističkih tema na primjeru portala Showbuzz.hr","Crnčić, Josipa",,,,,,,, aukos:1448,thesis,"Digitalna umjetnost 21. stoljeća na tržištu","Vukalović, Antonia",,,,,,,, aukos:1377,thesis,"Komparativna analiza dizajn procesa prema istaknutim dizajn metodama","Vrandečić, Petar",,,,,,,, aukos:1383,thesis,"Uloga dizajna u društvenim mrežama","Pendić, Petra",,,,,,,, aukos:1281,thesis,"Rebranding u sportu na primjeru Rukometnog kluba Osijek","Tonković, Tea",,,,,,,, aukos:1271,thesis,"Senzacionalizam na online portalima","Šelmić, Erin",,,,,,,, aukos:1241,thesis,"Pregovaranje kao poslovna komunikacija menadžera","Salai, Rebeka",,,,,,,, aukos:1240,thesis,"Utjecaj medija na razvoj potrošačke kulture u Republici Hrvatskoj","Bartolović, Lorena",,,,,,,, aukos:1226,thesis,"Kriptirani kodovi u kulturnim i kreativnim industrijama","Crnković, Valentina",,,,,,,, aukos:1410,thesis,"Istraživanje i razvoj publike na primjeru manifestacije Đakovački vezovi","Schell, Danijela",,,,,,,, aukos:1224,thesis,"Međukulturalne razlike u poslovnom komuniciranju između Europe i Azije","Gotal, Vita",,,,,,,, aukos:1217,thesis,"Destinacijski menadžment i brendiranje plaža u Baranji - uloga turističkih zajednica","Lukšić, Đurđica",,,,,,,, aukos:1212,thesis,"Organizacija i marketing glazbenog festivala s ciljem unaprijeđenja turizma kontinentalne Hrvatske - na primjeru Ferragosto Jam-a","Kečkeš, Martina",,,,,,,, aukos:1211,thesis,"Utjecaj interneta na razvoj poslovne komunikacije u Republici Hrvatskoj","Tavić, Antonia",,,,,,,, aukos:1216,thesis,"Glazba kao sektor kreativne industrije","Selci, Davor",,,,,,,, aukos:1213,thesis,"Suvremena komunikacija državnih tijela u Republici Hrvatskoj","Devčić, Larisa",,,,,,,, aukos:1218,thesis,"Utjecaj digitalnog i gerila marketinga u popularizaciji kulturnih događaja","Boloban, Emilija",,,,,,,, aukos:1760,thesis,"Brendiranje i imidž sportaša - analiza utjecaja imidža na brendiranje Davida Beckhama","Tadić, Tanja",,,,,,,, aukos:1187,thesis,"Digitalni marketing - značaj i utjecaj na konzumenta","Brkić, Vanesa",,,,,,,, dsos:104,dissertation,"JAČANJE LJUDSKIH I REGIONALNIH POTENCIJALA ISTOČNE HRVATSKE SREDSTVIMA EU FONDOVA","Galić, Vesna",,,,,,,, aukos:1174,thesis,"Scenski elementi javnog govora u političkom diskursu na primjeru Kolinde Grabar-Kitarović i Zorana Milanovića","Đurđević, Ana-Marija",,,,,,,, efos:4881,dissertation,"STRATEŠKI ZNAČAJ INFORMACIJSKIH TEHNOLOGIJA U UNAPREĐENJU KONKURENTSKE SPOSOBNOSTI PODUZEĆA","Badurina, Edvard",,,,,,,, aukos:1177,thesis,"Gerila marketing kao alat u organizaciji medijske kampanje","Fosić, Dora",,,,,,,, aukos:1080,thesis,"Novinarstvo u Hrvatskoj","Biškup, Kristina",,,,,,,, aukos:1078,thesis,"Radikalne inovacije","Babić, Vedrana",,,,,,,, aukos:1082,thesis,"Streaming platforme - novi način distribucije i konzumiranja interaktivne zabave","Vukić, Vedran",,,,,,,, aukos:1108,thesis,"Utjecaj organizacija civilnog društva na koncept održivog razvitka","Knežević, Sunčica",,,,,,,, aukos:1014,thesis,"Oglašavanje u e-sportu i njegova privlačnost za velike tvrtke","Jurić, Iven",,,,,,,, aukos:1027,thesis,"Potencijali razvoja digitalne ekonomije - Osijek kao regionalno središte IT industrije","Nađ, Leo",,,,,,,, aukos:1029,thesis,"Suvremeni menadžment u organziaciji glazbenih festivala","Tustonjić, Ante",,,,,,,, aukos:1076,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na stvaranje parasocijalnih odnosa","Relić, Benjamin",,,,,,,, aukos:1016,thesis,"Brendiranje Republike Hrvatske kao turističke destinacije","Ivanković, Martina",,,,,,,, aukos:995,thesis,"Digitalni marketing u ugostiteljstvu","Staparac, Dragan",,,,,,,, aukos:987,thesis,"Novomedijski žanrovi i prosumeri: mame kao blogerice i influencerice","Pervan, Lea",,,,,,,, aukos:984,thesis,"Prikaz LGBTQ+ zajednice u vizuri novih digitalnih medija - analiza sadržaja pružatelja servisa videa na zahtjev Netflix","Galić, Mirna",,,,,,,, aukos:1017,thesis,"Prirodno i kulturno naslijeđe u upravljanju turističkim potencijalima - Baranja kao destinacija","Banić, Katarina",,,,,,,, aukos:981,thesis,"Značaj javnog nastupa u poslovnoj komunikaciji","Brković, Martina",,,,,,,, aukos:979,thesis,"Fotografija u službi promocije opernog vokalnog umjetnika na primjeru Marije Callas i fotografa Erija Piccaglianija","Zelić, Josip",,,,,,,, aukos:980,thesis,"Nesukladnost menadžmenta HNK u Zagrebu s naglaskom na neovisnost i uspostavu hrvatske državne opere u Zagrebu","Zelić, Josip",,,,,,,, aukos:973,thesis,"Brendiranje, vizualni identitet i konkurentnost gradova - analiza usporedbe slučajeva Splita i Osijeka","Lucić, Lea",,,,,,,, aukos:948,thesis,"Utjecaj pandemije COVID-19 na implementaciju marketinškog miksa u glazbenoj industriji","Zeko, Anita",,,,,,,, aukos:884,thesis,"Gospodarski utjecaj i tehnološki razvoj industrije videoigara u suvremenom svijetu","Kujek, Domagoj",,,,,,,, aukos:883,thesis,"DM kao primjer društveno-odgovornog poslovanja - kroz prizmu odnosa s javnošću","Tustonjić, Mateja",,,,,,,, aukos:934,thesis,"Prikaz hrvatskih nogometnih klubova u medijima - analiza zastupljenosti i vidljivosti nogometnih klubova u medijskom prostoru internetskih portala","Barišić, Nikolina",,,,,,,, aukos:834,thesis,"Socijalno poduzetništvo kao preduvjet napretka i razvoja zemalja Afrike","Kujek, Dora",,,,,,,, aukos:778,thesis,"Mobilne društvene igre kao komunikacija s generacijom Z - analiza sadržaja reklama na mobilnoj društvenoj mreži TikTok","Puškarić, Sara",,,,,,,, aukos:779,thesis,"Upravljanje arheološkom baštinom u turističkom pozicioniranju gradova - potencijali Vinkovaca kao destinacije","Bičanić, Ena",,,,,,,, aukos:786,thesis,"Razvoj YouTube-a - od internetskog servisa do jednog od najutjecajnijih medija današnjice","Cvijetović, Roberta",,,,,,,, aukos:775,thesis,"Kako nastaje TV reklama - što je donijela konvergencija iz analognog u digitalni svijet","Opolcer, Matej",,,,,,,, aukos:772,thesis,"Analiza brendiranja kao marketinškog alata i načina kulturno ideološke identifikacije kroz primjer Air Jordan brenda","Mitar, Luka",,,,,,,, aukos:764,thesis,"Uloga kulturnih i kreativnih industrija u razvoju turizma i gospodarstva","Rosić, Nikolina",,,,,,,, aukos:767,thesis,"Promoviranje turizma kroz videoigre","Mijatović, Lucija",,,,,,,, aukos:765,thesis,"Uloga kreativnih industrija u razvoju kulturnog turizma","Boloban, Emilija",,,,,,,, aukos:768,thesis,"Upravljanje sakralnom baštinom i potencijalima religijskog turizma - grad Đakovo kao destinacija","Kramarić, Monika",,,,,,,, aukos:760,thesis,"Upravljanje IT procesima u organizaciji","Biuklić, Marina",,,,,,,, aukos:785,thesis,"Uspon mobilne društvene mreže TikTok u vrijeme pandemije COVID-19","Crnčić, Josipa",,,,,,,, efos:3686,dissertation,"Radna snaga budućnosti – problemi i prilike studentske populacije","Bartolović, Višnja",,,,,,,, aukos:732,thesis,"Utjecaj glazbe u propagandnim porukama na studentsku populaciju","Drmić, Veronika",,,,,,,, aukos:589,thesis,"Menadžment muzeja: Perspektive razvoja muzejske publike i utjecaj COVID-19 pandemije na kulturni sektor","Perić, Adriana",,,,,,,, aukos:598,thesis,"Prilagodba glazbene industrije u digitalnom okruženju - marketing i menadžment","Pintarić, Krešimir",,,,,,,, aukos:545,thesis,"Strategije razvoja industrije video igara i esportova","Sabljić, Stjepan",,,,,,,, aukos:1964,thesis,"PRIMJENA KOMUNIKACIJSKIH VJEŠTINA U ORGANIZACIJI GLAZBENOG DOGAĐAJA","Koprić, Tomislav",,,,,,,, aukos:535,thesis,"Razvoj videoigara u kreativnoj industriji","Miklavčić-Odavić, Sara",,,,,,,, aukos:528,thesis,"Marketing i inovacije u industriji videoigara","Nađ, Leo",,,,,,,, aukos:1887,thesis,"Promidžba glazbenika","Knezović, Antonio",,,,,,,, efos:1881,dissertation,"Upravljanje kvalitetom u sustavu javne nabave na sveučilištima u Republici Hrvatskoj","Šebo, Damir",,,,,,,,