@mastersthesis{hrstud:4078, author = {{Deltin, Paolo}}, title = {{Kampanja Safe stay in Croatia: Uloga i uspješnost brendiranja Hrvatske kao sigurne turističke destinacije}}, } @misc{imin:188, author = {{Balabanić, Ivan and Perić Kaselj, Marina and Rubić, Mislav and Ružić, Natasha Kathleen and Turk, Marko and Nimac, Dragan and Šimunić, Nikola and Dabo, Krešimir and Tadić, Iva}}, title = {{Istraživački izvještaj anketnog istraživanja o kvaliteti života i obrascima života stranih radnika iz Azije i Afrike u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{vern:3430, author = {{Bošnjak, Luana}}, title = {{Analiza stavova ciljanih javnosti o reklamnoj kampanji BMW-ovih motocikala}}, } @mastersthesis{vern:3421, author = {{Horvat, Marijana}}, title = {{Uloga gastronomskih festivala u brendiranju Zagreba}}, } @inproceedings{imin:185, author = {{Pavković, Zvonimir and Dabo, Krešimir}}, title = {{Kultura otkazivanja na društvenim mrežama – hrvatska perspektiva}}, } @article{imin:171, author = {{Dabo, Krešimir}}, title = {{Ima li mjesta kulturnoj baštini, tradicijskoj kulturi i folkloru u hrvatskim tradicionalnim medijima?}}, } @article{imin:175, author = {{Mustapić, Filip and Dabo, Krešimir}}, title = {{Eurovizija i društvene mreže}}, } @mastersthesis{vern:3296, author = {{Keliš, Adriana}}, title = {{Uloga strateških odnosa s javnošću u osobnom brendiranju na primjeru izvođača Baby Lasagne}}, } @mastersthesis{bernays:429, author = {{Derner, Lana}}, title = {{Prednosti upravljanja društvenim mrežama u odnosima s javnošću}}, } @mastersthesis{unicath:1172, author = {{Špehar, Helena}}, title = {{Analiza video reklama odabranih hrvatskih organizacija u periodu prvog lockdowna}}, } @mastersthesis{bernays:423, author = {{Tomić, Paola}}, title = {{Biograd Boat Show kao dio identiteta turističke destinacije}}, } @mastersthesis{vern:3166, author = {{Božić, Ana}}, title = {{Analiza primjene integrirane marketinške komunikacije u IT poduzećima na odabranom primjeru s hrvatskog tržišta}}, } @mastersthesis{unicath:1201, author = {{Poslek, Barbara}}, title = {{Informiranost generacije Z o hrvatskoj nematerijalnoj baštini na UNESCO-ovim listama}}, } @mastersthesis{hrstud:3815, author = {{Cvitanović, Ana}}, title = {{Analiza važnosti obilježja korporativnih brendova u ICT industriji za studente FER-a}}, } @mastersthesis{hrstud:3837, author = {{Drobnjak, Jelena}}, title = {{Doprinos digitalne komunikacije influencera na Instagramu na stavove i ponašanja ciljanih skupina}}, } @mastersthesis{hrstud:3832, author = {{Omerović, Dominik}}, title = {{Retorička analiza televizijskog sučeljavanja tijekom parlamentarnih izbora u Hrvatskoj 2024. godine}}, } @mastersthesis{hrstud:3831, author = {{Šikulec, Dora}}, title = {{Stavovi kritičara odnosa s javnošću u Hrvatskoj o kriznom komuniciranju na društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{unicath:1237, author = {{Hadrović, Manda}}, title = {{Analiza komunikacija i odnosa s javnošću turističkih seoskih gospodarstava u sjevernoj Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unicath:1180, author = {{Mustapić, Filip}}, title = {{Pjesma Eurovizije 2023. na društvenim mrežama-osobitosti digitalne komunikacije televizijskog spektakla}}, } @mastersthesis{hrstud:3779, author = {{Osredečki, Nives}}, title = {{Etički aspekti modne industrije: Kako marketinške kampanje u modnoj industriji odgovaraju na suvremene izazove}}, } @mastersthesis{hrstud:3782, author = {{Sambol, Helena}}, title = {{Uloga i učinci društvenih mreža u informiranju javnosti o aktivnostima hrvatskih sportskih plesnih klubova}}, } @mastersthesis{vern:3139, author = {{Šestak, Nikša}}, title = {{Analiza komunikacijskih alata u promociji manifestacije ˝WRC Croatia Rally 2023˝}}, } @mastersthesis{bernays:434, author = {{Crnić, Nika Kristina}}, title = {{Ples kao sredstvo neverbalne komunikacije}}, } @mastersthesis{vern:3042, author = {{Živčić, Nika}}, title = {{Analiza komunikativnosti vizualnog identiteta Zagreb Film Festivala}}, } @mastersthesis{vern:3020, author = {{Valdgoni, Maximilian}}, title = {{Doprinos manifestacije Vinodar brendiranju Daruvara kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{bernays:416, author = {{Rendulić, Josip}}, title = {{Mogućnosti brendiranja turističke destinacije Općina Rakovica}}, } @mastersthesis{bernays:420, author = {{Majstrović, Lucija}}, title = {{Uloga hrvatskih nepokretnih kulturnih dobara na UNESCO-ovom popisu svjetske baštine u kreiranju imidža države}}, } @mastersthesis{vern:2933, author = {{Šparavec, Paula}}, title = {{Uloga medijskog uokvirivanja i storytellinga kod novinarskog izvještavanja o influenceru Marku Babiću}}, } @mastersthesis{bernays:422, author = {{Gadža, Oliver}}, title = {{Doprinos influencera u odabiru turističke destinacije kod Z generacije}}, } @mastersthesis{unicath:1052, author = {{Pavković, Zvonimir}}, title = {{Analiza kulture otkazivanja na odabranim primjerima}}, } @mastersthesis{bernays:251, author = {{Krajačić, Petra}}, title = {{Brendiranje Varaždina kao turističke destinacije kroz manifestaciju Špancirfest}}, } @article{imin:192, author = {{Dabo, Krešimir}}, title = {{PREGLED MEDIJSKOG IZVJEŠTAVANJA O MIGRANTIMA}}, } @inproceedings{imin:186, author = {{Majstrović, Lucija and Dabo, Krešimir and Gluvačević, Dejan}}, title = {{Značaj zaštićenih hrvatskih nepokretnih kulturnih dobara u izgradnji imidža i identiteta države}}, } @inproceedings{imin:70, author = {{Vizjak, Maja}}, title = {{POTENCIJAL INVESTICIJSKIH CIKLUSA KOHEZIJSKIH FONDOVA OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA I GRAD ĐAKOVO}}, } @mastersthesis{vern:2788, author = {{Jakić, Luka}}, title = {{Uloga interne komunikacije u kreiranju organizacijske kulture na primjeru tvrtke Energia Naturalis d.o.o.}}, } @mastersthesis{unicath:965, author = {{Marenić, Ivona}}, title = {{Humor i oglašavanje - kako ciljane javnosti čitaju humoristična vizualna rješenja jumbo plakata?}}, } @mastersthesis{unicath:992, author = {{Jovanović, Matija}}, title = {{Uloga i važnost etičnog komuniciranja u oglašivačkim kampanjama}}, } @mastersthesis{unicath:946, author = {{Dragičević, Dora}}, title = {{Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova}}, } @mastersthesis{unicath:913, author = {{Buntak, Marija Magdalena}}, title = {{Uloga upravljanja društvenim mrežama u komunikacijskoj strategiji neprofitne kampanje Boranka}}, } @mastersthesis{unicath:929, author = {{Hegedić, Magdalena}}, title = {{Osobitosti odnosa s javnošću malih obrta, primjer obrt Mige}}, } @mastersthesis{unicath:895, author = {{Jurišić, Ruža Iva}}, title = {{Analiza povezanosti influencera i stavova ciljanih javnosti}}, } @mastersthesis{unicath:908, author = {{Čulinović, Ivan}}, title = {{Analiza stavova praktičara odnosa s javnošću o zadovoljstvu na radnome mjestu u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unicath:900, author = {{Lipić, Madlen}}, title = {{Uloga i važnost influencera u promoviranju tradicijske kulture na društvenoj mreži TikTok}}, } @mastersthesis{unicath:884, author = {{Kučina, Tomislav}}, title = {{Uloga nišnog marketinga na društvenim mrežama: studija slučaja strateških komunikacija domaćih brendova bezalkoholnih pića}}, } @mastersthesis{vern:2568, author = {{Širac, Dora}}, title = {{Mogućnosti poboljšanja manifestacije Advent u Zagrebu: perspektiva posjetitelja}}, } @mastersthesis{bernays:395, author = {{Nadramija, Perica}}, title = {{Informiranost građana o darivanju i presađivanju organa nakon smrti}}, } @book{imin:181, author = {{Dabo, Krešimir}}, title = {{Iza i ispred pozornice: odnosi s javnošću hrvatske tradicijske izvedbene umjetnosti}}, } @inproceedings{vsmti:859, author = {{Bedeković, Mladena and Vakanjac, Danijela and Prelas Kovačević, Anita}}, title = {{RAZINA FINANCIJSKE PISMENOSTI STUDENATA NA VELEUČILIŠTU U VIROVITICI}}, } @inproceedings{vern:3459, author = {{Dabo, Krešimir and Gavrilović, Ivor and Gluvačević, Dejan}}, title = {{The Role of Community Management in the Branding of the Tourist Destination Rijeka as the European Capital of Culture 2020}}, } @mastersthesis{vern:2395, author = {{Zounar Pupovac, Nevia}}, title = {{Analiza stavova posjetitelja o vizualnom identitetu kulturne manifestacije češke manjine „Dožínky“}}, } @mastersthesis{bernays:405, author = {{Gamble, Tihana}}, title = {{COVID-19 pandemija i mentalno zdravlje komunikacijskih stručnjaka u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{vern:2205, author = {{Sršen, Mirta}}, title = {{Analiza upravljanja društvenim mrežama muzeja za umjetnost i obrt tijekom COVID-19 pandemije}}, } @mastersthesis{unicath:727, author = {{Kelava, Dina}}, title = {{Uloga virtualnih identiteta u identifikacijskim procesima suvremenog pojedinca - motivacije i prakse korištenja društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{vern:2189, author = {{Poslončec, Stela}}, title = {{''Goodbye'' poklon-paketi kao marketinški alat kreiranja dodane vrijednosti za kupca}}, } @mastersthesis{vern:2188, author = {{Jukić, Paula}}, title = {{UNESCO i hrvatska nematerijalna baština: analiza informiranosti građana}}, } @mastersthesis{vern:2158, author = {{Veršić, Julijana}}, title = {{Uloga upravljanja društvenim mrežama u organiziranju događanja na primjeru Vinistre}}, } @article{imin:61, author = {{Pauletta, Dan and Lekić, Romana and Dabo, Krešimir}}, title = {{Dobra praksa razvoja publike u hrvatskoj i uspješnosti kulturnih manifestacija}}, } @inproceedings{imin:62, author = {{Vidaković, Ivona and Dabo, Krešimir and Gluvačević, Dejan}}, title = {{Employee satisfaction with internal communication in private companies during the first lockdown}}, } @article{imin:59, author = {{Vrbaslija, Dario and Karaman, Patricija and Dabo, Krešimir}}, title = {{Teološki, sociološki i medijski kontekst osoba s invaliditetom}}, } @mastersthesis{vern:1909, author = {{Magaš, Lovre}}, title = {{Uloga komunikacije na društvenim mrežama u predstavljanju Zadar Sunset Festivala}}, } @mastersthesis{unicath:646, author = {{Mravunac, Luka}}, title = {{Analiza stavova ciljanih javnosti o rent-a-car uslugama kao temelj kreiranja komunikacijske strategije tvrtke Carwiz}}, } @mastersthesis{bernays:356, author = {{Vidaković, Ivona}}, title = {{Zadovoljstvo zaposlenika internom komunikacijom u privatnim poduzećima tijekom prvog lockdowna}}, } @mastersthesis{vern:1866, author = {{Matanović, Maja}}, title = {{Analiza i uloga digitalne komunikacije u odnosima s javnošću projekta Okolo}}, } @mastersthesis{vern:1804, author = {{Hadžić, Željka}}, title = {{Interna komunikacija u ustanovi u kulturi na primjeru ansambla Lado}}, } @mastersthesis{vern:1738, author = {{Božić, Ana}}, title = {{Analiza upotrebe „Fotkaone“ kao interaktivnog alata u organizaciji događanja}}, } @mastersthesis{vern:1739, author = {{Pleša, Stela}}, title = {{Proces brendiranja u turizmu na primjeru luksuznih hotela}}, } @mastersthesis{vern:1656, author = {{Gavrilović, Ivor}}, title = {{Uloga društvenih mreža u brendiranju turističke destinacije Rijeke kao Europske prijestolnice kulture 2020.}}, } @mastersthesis{vern:1572, author = {{Jurković, Ivan}}, title = {{Analiza lažnih vijesti u elektroničkim publikacijama tijekom Covid-19 krize}}, } @mastersthesis{vern:1515, author = {{Vukušić, Željka}}, title = {{Analiza stavova rukovoditelja o ulozi komunikacijskih vještina zaposlenika stanica za tehnički pregled vozila}}, } @mastersthesis{vern:1514, author = {{Brkan, Nives}}, title = {{Analiza stavova čitatelja internetskih portala o influencerima na odabranome medijskom primjeru}}, } @mastersthesis{vern:2607, author = {{Jerković, Rea}}, title = {{Uloga društvenih mreža u odnosima s javnošću manifestacije na primjeru Dubrovačkih ljetnih igara}}, } @mastersthesis{zrinski:419, author = {{Župan, Anamarija}}, title = {{Analiza uloge prezentacijskih vještina u javnoj percepciji vođe na odabranom primjeru}}, } @article{imin:60, author = {{Baljkas, Ella and Dabo, Krešimir}}, title = {{ULOGA STAVOVA LOKALNOG STANOVNIŠTVA O ZAGREBAČKOM ADVENTU KAO DIO IMIDŽA DESTINACIJE}}, } @mastersthesis{bernays:334, author = {{Pauletta, Dan}}, title = {{Dosadašnja nastojanja razvoja publike kulturnih programa u Republici Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{bernays:317, author = {{Medvid, Nika}}, title = {{Izrada nacrta motociklističke manifestacije Zagrebačkog prstena}}, } @mastersthesis{bernays:315, author = {{Šarkanj, Mijo}}, title = {{Uloga ansambla Lado u očuvanju hrvatske izvedbene tradicijske umjetnosti}}, } @mastersthesis{vern:1359, author = {{Kuk, Ivor}}, title = {{Osobitosti i izazovi upravljanja hotelom tijekom korona krize na primjeru hotela Antunović}}, } @mastersthesis{vern:1491, author = {{Baljkas, Ella}}, title = {{Stavovi lokalnog stanovništva o Adventu u Zagrebu kao dijelu imidža destinacije}}, } @mastersthesis{zrinski:410, author = {{Sokolović, Zvonimir}}, title = {{Uloga upravljanja društvenim mrežama u promociji odabranog poduzeća}}, } @mastersthesis{vern:1312, author = {{Nikšić, Ana}}, title = {{Uloga upravljanja društvenim mrežama u komunikaciji manifestacije Dvorišta}}, } @mastersthesis{bernays:319, author = {{Gegić, Nikolina}}, title = {{Imidž Hrvatske kao turističke destinacije}}, } @mastersthesis{bernays:298, author = {{Marenić, Laura}}, title = {{Luksuzna vjenčanja u egzotičnim destinacijama kao specifična niša u menadžmentu manifestacija}}, } @mastersthesis{zrinski:398, author = {{Steković, Ivana}}, title = {{Razvoj novog proizvoda i usluge na odabranom primjeru Hepi}}, } @mastersthesis{vern:1382, author = {{Kučina, Ivana}}, title = {{Odnosi s javnošću u neprofitnom sektoru na primjeru udruga osoba s invaliditetom}}, } @mastersthesis{vern:1381, author = {{Gluhan, Tonka}}, title = {{Uloga upravljanja društvenim mrežama u organizaciji manifestacije u kulturi na odabranom primjeru}}, } @mastersthesis{zrinski:400, author = {{Raguž, Matej}}, title = {{Uloga i važnost istraživanja tržišta kao alata za otvaranje nove trgovinsko poslovne jedinice}}, } @mastersthesis{vern:1166, author = {{Kantardžić, Medina}}, title = {{Analiza medijskog izvještavanja najčitanijih hrvatskih internetskih portala o koronavirusu}}, } @mastersthesis{vern:1157, author = {{Knežević Žeruk, Sara}}, title = {{Analiza organizacije događanja na primjeru organizacije vjenčanja}}, } @mastersthesis{vern:1187, author = {{Tkalec, Ivona}}, title = {{Analiza percepcije publike o programu manifestacije Goričkih večeri}}, } @mastersthesis{vern:1159, author = {{Baranašić, Lada}}, title = {{Medijska vidljivost humanitarnog projekta Hrvatskog Crvenog križa}}, } @mastersthesis{vern:1200, author = {{Jakičić, Irena}}, title = {{Uloga odnosa s medijima kao alata u organizaciji događanja u kulturi}}, } @mastersthesis{vern:1206, author = {{Puizina, Tamara}}, title = {{Uloga producenta u filmskoj umjetnosti na primjeru dugometražnog igranog filma "Ideš? Idem!"}}, } @mastersthesis{zrinski:365, author = {{Petrović, Valentina}}, title = {{Osobe iz javnog života kao alat u marketinškoj komunikaciji kozmetičko-estetskih usluga}}, } @mastersthesis{zrinski:380, author = {{Čupić, Mato}}, title = {{Marketinško planiranje ulaska na novo tržište na odabranom primjeru}}, } @phdthesis{dsos:129, author = {{Dabo, Krešimir}}, title = {{KOMPARATIVNA ANALIZA KOMUNIKACIJE I ODNOSA S JAVNOŠĆU ETNOGRAFSKOG MUZEJA I ANSAMBLA LADO}}, } @mastersthesis{zrinski:366, author = {{Jagić, Kristina}}, title = {{Marketinško planiranje u privatnom visokoškolskom obrazovanju na odabranom primjeru}}, } @mastersthesis{zrinski:360, author = {{Pogorilić, Katrin}}, title = {{Analiza makrookruženja, tržišta, konkurencije i potrošača na primjeru odabranog poduzeća}}, } @mastersthesis{vern:1042, author = {{Vujković, Jan}}, title = {{Analiza odnosa s javnošću na primjeru odabranog sportskog turnira}}, } @mastersthesis{vern:1049, author = {{Teskera, Dalia}}, title = {{Uloga marketinške kampanje u organizaciji događanja: studija slučaja Ansambl LADO u Areni Zagreb}}, } @mastersthesis{zrinski:308, author = {{Maček, Marina}}, title = {{Povezanost poslovne komunikacije i menadžerske uspješnosti na primjeru odabranog poduzeća}}, } @mastersthesis{vern:902, author = {{Mađarić, Jelena}}, title = {{Produkcija u organizaciji kazališne predstave, studija slučaja: predstava "Svinje ruju i traže tartufe"}}, } @mastersthesis{vern:799, author = {{Bahonjić, Melisa}}, title = {{Uloga upravljanja društvenim mrežama u odnosima s javnošću Muzeja prekinutih veza}}, } @mastersthesis{vern:704, author = {{Andrlić, Dora}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na imidž festivala: studija slučaja Ultra}}, } @mastersthesis{vern:642, author = {{Grubiša, Marijeta}}, title = {{Upravljanje društvenim mrežama u nautičkom turizmu na primjeru agencije Ambassador Travel}}, } @mastersthesis{vern:120, author = {{Kotrman, Mirela}}, title = {{Uloga komunikacije gastro festivala kao dio brendiranja Turopolja, studija slučaja: Gastro Turopolja}}, } @mastersthesis{unin:234, author = {{Dabo, Krešimir}}, title = {{Glasserova teorija izbora u interpersonalnoj komunikaciji}}, }