@mastersthesis{efri:4166, author = {{Lebinac Vrban, Tena}}, title = {{Sadašnjost i budućnost marketinga društvenih mreža}}, } @phdthesis{fthm:3519, author = {{Meštrović, Dunja}}, title = {{Održivi marketing u visokom obrazovanju}}, } @mastersthesis{efri:3682, author = {{Marinović, Milen}}, title = {{Percepcija pravedne trgovine među mladim potrošačima}}, } @mastersthesis{efri:4095, author = {{Žuklić, Kristijan}}, title = {{Primjena oglašavanja usmenom predajom u mikro i malim poduzećima}}, } @phdthesis{efri:1707, author = {{Jerčinović, Silvije}}, title = {{Održivost strateška marketinška orijentacija uspješnih poduzeća}}, } @phdthesis{efos:2642, author = {{Mrčela, Dajana}}, title = {{Ekološki proizvodi u funkciji optimizacije brend arhitekture}}, } @phdthesis{dsos:48, author = {{Tufekčić, Anita}}, title = {{Marketing knjige u funkciji razvoja kulture suvremenog hrvatskog društva}}, } @book{fthm:1737, author = {{Magaš, Dragan and Vodeb, Ksenija and Zadel, Zrinka}}, title = {{Menadžment turističke organizacije i destinacije}}, } @phdthesis{fthm:735, author = {{Vuković, Dijana}}, title = {{Percipirana vrijednost održive turističke destinacije s aspekta kvalitete}}, } @phdthesis{efst:1870, author = {{Širola, Davor}}, title = {{Implementacija koncepcije marketinga u funkciji unapređenja performansi gradova}}, } @phdthesis{fthm:1262, author = {{Perišić Prodan, Marina}}, title = {{Marketing hotela kao pretpostavka razvoja turističke destinacije}}, } @phdthesis{efri:59, author = {{Težak Damijanić, Ana}}, title = {{Zdrav životni stil - odrednica vrijednosti za potrošače na turističkom tržištu}}, } @book{efri:2333, author = {{Grbac, Bruno}}, title = {{B2B marketing}}, } @phdthesis{svkri:3483, author = {{Bagarić, Lidija}}, title = {{Upravljanje procesom brendiranja na primjeru turističke destinacije Kvarner}}, } @phdthesis{efos:2435, author = {{Dujak, Davor}}, title = {{Uloga maloprodaje u upravljanju opskrbnim lancem}}, } @book{efri:2288, author = {{Grbac, Bruno}}, title = {{Stvaranje i razmjena vrijednosti}}, } @phdthesis{svkri:2846, author = {{Gregorić, Marina}}, title = {{Marketing poslovnoga turizma destinacije}}, } @phdthesis{svkri:3315, author = {{Zadel, Zrinka}}, title = {{Uloga kulturnog turizma u jačanju konkurentske prednosti turističke destinacije}}, } @phdthesis{svkri:3681, author = {{Ivanković, Jadranka}}, title = {{Društveno odgovorna strategija marketinga i konkuretnost poduzeća prehrambene industrije Republike Hrvatske}}, } @book{efri:2328, author = {{Grbac, Bruno}}, title = {{Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti}}, } @book{efri:2358, author = {{Grbac, Bruno and Meler, Marcel}}, title = {{Metrika marketinga}}, } @book{efri:2332, author = {{Grbac, Bruno and Lončarić, Dina}}, title = {{Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja}}, } @phdthesis{svkri:3241, author = {{Kovač, Ivan}}, title = {{Utjecaj marketinga na konkurentnost poslovnih subjekata na tržištu pića u Republici Hrvatskoj}}, } @book{efri:2334, author = {{Grbac, Bruno}}, title = {{Izazovi međunarodnog tržišta}}, } @phdthesis{svkri:3096, author = {{Lončarić, Dina}}, title = {{Kvaliteta života i strategijsko upravljanje marketingom u hrvatskome gospodarstvu}}, } @book{efri:2360, author = {{Grbac, Bruno and Dlačić, Jasmina and First, Ivana}}, title = {{Marketing trendovi}}, } @book{efri:2329, author = {{Grbac, Bruno}}, title = {{Načela marketinga}}, } @book{efri:2330, author = {{Grbac, Bruno}}, title = {{Identitet marketinga}}, } @book{efri:2357, author = {{Grbac, Bruno}}, title = {{Marketing : koncepcija, imperativ, izazov}}, } @book{efri:2362, author = {{Grbac, Bruno}}, title = {{Osvajanje ciljnog tržišta}}, }