pid type title authors mentors source_title published_date url doi isbn issn eissn fpzg:2558 thesis "Upravljanje promjenama kod uvođenja novog informacijskog sustava u Ministarstvo pravosuđa i uprave, Sektora za probaciju" "Juran, Ivana" fpzg:2562 thesis "Uloga kulturne diplomacije u promociji Kraljevine Španjolske u Hrvatskoj" "Knežević, Tia" fpzg:2439 thesis "Međuovisnost društvene odgovornosti i percepcije globalnih brendova među potrošačima u Hrvatskoj" "Burazin, Lara" fpzg:2438 thesis "Nekonvencionalni marketing u filmskoj i glazbenoj industriji" "Ježek, Leo" fpzg:2433 thesis "Osobno brendiranje na primjeru Zlatka Dalića" "Lubina, Marija" fpzg:2428 thesis "Osobno brendiranje u glazbenoj industriji - studija slučaja Taylor Swift" "Crnobrnja, Stella" bernays:415 thesis "Uloga i značaj Hrvata izvan domovine u promociji Hrvatske" "Rora, Ivanka" bernays:428 thesis "Menadžment i emocionalna inteligencija" "Pagon, Kristina" bernays:418 thesis "Percepcija Eurovizije među mladima" "Terek, Korina" bernays:414 thesis "Utjecaj komunikacije održivosti na odluku potrošača pri kupnji brendova na primjeru modne industrije" "Ćosić, Emma" fpzg:2213 thesis "Brendiranje Hrvatske kroz sport na primjeru hrvatske nogometne reprezentacije" "Haklička, Ida" fpzg:2270 thesis "Brendiranje Zagreba kao održive kontinentalne turističke destinacije" "Majdić, Tinea" fpzg:2271 thesis "Brendiranje tradicionalnih hrvatskih prehrambenih proizvoda" "Vidaković, Ivana" fpzg:2211 thesis "Promocija turističkih destinacija na Instagram profilu Kristijana Iličića" "Hajduk, Tina" fpzg:2212 thesis "Uloga blerizma i Brexita na brendiranje Velike Britanije" "Kadoić, Anja" fpzg:2272 thesis "Uloga filma u promociji Hrvatske kao turističke destinacije od 1990-ih" "Ibrulj, Emili" bernays:417 thesis "Medijsko izvještavanje o Nacionalnom stožeru civilne zaštite RH u prvoj godini pandemije SARS-COV-2" "Radošević, Kate" fpzg:2176 thesis "Brendiranje grada Zadra kao turističke destinacije" "Latinčić, Petar" imin:186 "conference paper" "Značaj zaštićenih hrvatskih nepokretnih kulturnih dobara u izgradnji imidža i identiteta države" "Majstrović, Lucija; Dabo, Krešimir; Gluvačević, Dejan" fpzg:2116 thesis "Uloga odnosa s javnošću u promociji nautičkog turizma Hrvatske" "Jekić, Nives" fpzg:2082 thesis "Brendiranje Banovine kao turističke destinacije" "Brigljević, Iva-Mila" fpzg:2077 thesis "Brendiranje Međimurske županije kao turističke destinacije" "Bertović, Ivana" fpzg:2080 thesis "Uloga društvenih mreža u brendiranju telekomunikacijskih tvrtki u Hrvatskoj" "Preložiček, Valentin" fpzg:2079 thesis "Uloga odnosa s javnošću u popularizaciji ženskog poduzetništva u Hrvatskoj" "Filipović, Ljiljana" fpzg:2078 thesis "Upravljanje komunikacijom lokalnih turističkih zajednica na društvenim mrežama" "Ćuk, Davorka" fpzg:2081 thesis "Učinci informativno-edukativne kampanje ""Misli na druge - cijepi se""" "Vučilovski, Sara" fpzg:1896 thesis "Utvrđivanje identiteta Vukovarsko-srijemske županije za brendiranje kao turističke destinacije" "Pinjuh, Sandra" fpzg:1877 thesis "Odnosi s javnošću u modnoj industriji: slučajevi greenwashinga" "Brčić, Nikolina" fpzg:1875 thesis "Percepcija novinara o vlastitoj autonomiji u digitalnom okruženju" "Knez, Domenika" fpzg:1876 thesis "Punk i politika - motivi i teme u britanskoj punk glazbi" "Macešan, Nikolina" vern:3459 "conference paper" "The Role of Community Management in the Branding of the Tourist Destination Rijeka as the European Capital of Culture 2020" "Dabo, Krešimir; Gavrilović, Ivor; Gluvačević, Dejan" bernays:384 thesis "Uloga internog marketinga i razvoj organizacijske kulture u Republici Hrvatskoj" "Bermanec, Matija" fpzg:1784 thesis "Korporativno komuniciranje trgovačkih lanaca u Hrvatskoj - Konzum, Lidl i Spar" "Stanić, Matea" fpzg:1782 thesis "Mjerenje imidža i vrijednosti brenda zemlje na primjeru Hrvatske" "Hunjet, Izidor" fpzg:1775 thesis "Mogućnosti brendiranja Hrvatske kroz gastronomiju" "Stipčić, Bruno" fpzg:1777 thesis "Mogućnosti brendiranja malih mjesta na jadranskoj obali" "Leško, Dina" fpzg:1786 thesis "Strateško komuniciranje Koncertne dvorane ""Vatroslav Lisinski"" prema mladima" "Jelavić, Nika" fpzg:1788 thesis "Upravljanje osobnim brendom na primjeru Britney Spears" "Petrović, Paula" fpzg:1789 thesis "Upravljanje proizvodnim brendovima: korporativni vs. personalizirani brendovi" "Gubić, Dorotea" fpzg:1783 thesis "Veganstvo kao brend - studija slučaja celebrity vegana" "Sliško, Gabriela" fpzg:1759 thesis "Brendiranje grada Nina kao romantične destinacije" "Kuliš, Monika" fpzg:1757 thesis "Gastronomska ponuda kao motiv turističke posjete Južnoj Dalmaciji" "Jelčić, Ana-Marija" fpzg:1760 thesis "Komunikacijski aspekti ruralnog turizma u Ličko-senjskoj županiji" "Stilinović, Luciana" fpzg:1746 thesis "Navike čitanja i informiranja korisnika Gradske knjižnice Ivan Goran Kovačić u vrijeme pandemije COVID-19" "Marinović, Marta" fpzg:1751 thesis "Odrednice za brendiranje Starog Grada na Hvaru kao turističke destinacije" "Blačić, Josipa" fpzg:1753 thesis "Primjena reaktivnih strategija zrakoplovnih kompanija - slučaj American Airlines 11. rujna 2001." "Majkopet, Jennifer Anna" fpzg:1763 thesis "Utjecaj pandemije COVID-19 na ponašanje potrošača u Hrvatskoj pri online kupnji namirnica" "Kovačević, Antonia" fpzg:1626 thesis "Krizna komunikacija turističkih agencija na području Grada Zagreba u pandemijskoj 2020. godini" "Domitrović, Laura" fpzg:1629 thesis "Upravljanje reputacijom na Facebooku i Instagramu u prehrambenoj industriji" "Petrov, Antonela" fpzg:1443 thesis "Imidž Dubrovnika kao turističke destinacije" "Jurina, Matea" fpzg:1421 thesis "Krizna komunikacija Svjetske zdravstvene organizacije: studija slučaja pandemije COVID-19" "Fuček, Matej" fpzg:1457 thesis "Krizno komuniciranje na društvenim mrežama tijekom pandemije COVID-19 na primjeru Hrvatske turističke zajednice" "Kezić, Ivona" fpzg:1360 thesis "Promjena korporativne komunikacije u vrijeme pandemije COVID-19: primjer Valamara" "Krnic, Lana" fpzg:1408 thesis "Strateško komuniciranje udruga za pomoć žrtvama seksualnog nasilja na primjeru Ženske sobe - Centra za seksualna prava" "Dukši, Anamarija" fpzg:1348 thesis "Stvaranje imidža Hrvatske kao atraktivne filmske lokacije" "Bahun, Filip" fpzg:1415 thesis "Uloga Instagrama u promociji turističkih destinacija" "Filipović, Anamarija" fpzg:1515 thesis "Analiza slučajeva rebrendiranja tvrtki na hrvatskom tržištu" "Radusin, Lana" fpzg:1458 thesis "Brendiranje destinacije na primjeru otoka Hvara: koncept meke moći" "Kezić, Doris" fpzg:1551 thesis "Osoba kao brend - primjer princeze Diane" "Zaninović, Marinela" fpzg:1519 thesis "Razvoj trenda održive prirodne kozmetike: utjecaj implementacije zelene marketinške strategije na imidž brenda" "Salopek, Josipa" fpzg:1433 thesis "Uloga filma u promociji Dubrovnika kao turističke destinacije" "Habunek, Anamaria" fpzg:1238 thesis "Brendiranje Hrvatskog zagorja kao turističke destinacije" "Žunec, Viktorija" fpzg:1219 thesis "Brendiranje nogometaša - studija slučaja Luke Modrića" "Duvnjak, Katarina" fpzg:1237 thesis "Community management u sportu - primjer SEHA-Gazprom League Final 4 (2019.)" "Matković, Emma" fpzg:1220 thesis "Moda kao sredstvo promocije destinacija" "Ljubičić, Leona" fpzg:1145 thesis "Uloga gastronomije u brendiranju Istre" "Klarić, Anna" fpzg:1208 thesis "Kulturno-povijesna baština kao nositelj identiteta destinacije - primjer općine Nuštar" "Periša, Hrvoje" fpzg:1203 thesis "Vinski brend u funkciji promocije i razvoja Istre kao turističke destinacije - na primjeru istarskih vinarija" "Šola Vujčić, Tena" fpzg:1249 thesis "Identitet Međimurske županije i mogućnosti brendiranja kao turističke destinacije" "Lovrek, Lara" dsos:45 dissertation "Percepcija Europske unije u Republici Hrvatskoj tijekom prve godine članstva (srpanj 2013. – srpanj 2014.)" "Gluvačević, Dejan"