disertacija
Komunikacijske politike u brendiranju grada: odnos identiteta i imidža Dubrovnika kao turističkog odredišta

Maris Marković (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Doktorska škola
Citirajte ovaj rad...

Marković, M. (2018). Komunikacijske politike u brendiranju grada: odnos identiteta i imidža Dubrovnika kao turističkog odredišta (Disertacija). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:416555

Marković, Maris. "Komunikacijske politike u brendiranju grada: odnos identiteta i imidža Dubrovnika kao turističkog odredišta." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:416555

Marković, Maris. "Komunikacijske politike u brendiranju grada: odnos identiteta i imidža Dubrovnika kao turističkog odredišta." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:416555

Marković, M. (2018). 'Komunikacijske politike u brendiranju grada: odnos identiteta i imidža Dubrovnika kao turističkog odredišta', Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, citirano: 19.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:416555

Marković M. Komunikacijske politike u brendiranju grada: odnos identiteta i imidža Dubrovnika kao turističkog odredišta [Disertacija]. Osjek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku; 2018 [pristupljeno 19.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:416555

M. Marković, "Komunikacijske politike u brendiranju grada: odnos identiteta i imidža Dubrovnika kao turističkog odredišta", Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osjek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:416555