disertacija
Komunikacijske politike u brendiranju grada: odnos identiteta i imidža Dubrovnika kao turističkog odredišta

Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Doktorska škola

Citirajte ovaj rad

Marković, M. (2018). Komunikacijske politike u brendiranju grada: odnos identiteta i imidža Dubrovnika kao turističkog odredišta (Disertacija). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:416555

Marković, Maris. "Komunikacijske politike u brendiranju grada: odnos identiteta i imidža Dubrovnika kao turističkog odredišta." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:416555

Marković, Maris. "Komunikacijske politike u brendiranju grada: odnos identiteta i imidža Dubrovnika kao turističkog odredišta." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:416555

Marković, M. (2018). 'Komunikacijske politike u brendiranju grada: odnos identiteta i imidža Dubrovnika kao turističkog odredišta', Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, citirano: 30.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:416555

Marković M. Komunikacijske politike u brendiranju grada: odnos identiteta i imidža Dubrovnika kao turističkog odredišta [Disertacija]. Osjek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku; 2018 [pristupljeno 30.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:416555

M. Marković, "Komunikacijske politike u brendiranju grada: odnos identiteta i imidža Dubrovnika kao turističkog odredišta", Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osjek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:416555

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.