disertacija
Ekonomski i kulturološki utjecaj kreativnih industrija na proaktivnost studentske populacije

Marta Borić Cvenić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Doktorska škola
Citirajte ovaj rad...

Borić Cvenić, M. (2016). Ekonomski i kulturološki utjecaj kreativnih industrija na proaktivnost studentske populacije (Disertacija). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:748471

Borić Cvenić, Marta. "Ekonomski i kulturološki utjecaj kreativnih industrija na proaktivnost studentske populacije." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:748471

Borić Cvenić, Marta. "Ekonomski i kulturološki utjecaj kreativnih industrija na proaktivnost studentske populacije." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:748471

Borić Cvenić, M. (2016). 'Ekonomski i kulturološki utjecaj kreativnih industrija na proaktivnost studentske populacije', Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, citirano: 24.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:748471

Borić Cvenić M. Ekonomski i kulturološki utjecaj kreativnih industrija na proaktivnost studentske populacije [Disertacija]. Osjek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku; 2016 [pristupljeno 24.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:748471

M. Borić Cvenić, "Ekonomski i kulturološki utjecaj kreativnih industrija na proaktivnost studentske populacije", Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osjek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:748471