disertacija
Komunikacija odnosa s javnošću – Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi

Gordana Lesinger (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Doktorska škola
Citirajte ovaj rad...

Lesinger, G. (2016). Komunikacija odnosa s javnošću – Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi (Disertacija). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:530627

Lesinger, Gordana. "Komunikacija odnosa s javnošću – Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:530627

Lesinger, Gordana. "Komunikacija odnosa s javnošću – Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:530627

Lesinger, G. (2016). 'Komunikacija odnosa s javnošću – Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi', Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, citirano: 19.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:530627

Lesinger G. Komunikacija odnosa s javnošću – Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi [Disertacija]. Osjek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku; 2016 [pristupljeno 19.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:530627

G. Lesinger, "Komunikacija odnosa s javnošću – Utjecaj odnosa s medijima na postavljanje dnevnih medijskih agendi", Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Osjek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:236:530627